Με το ρεσιτάλ του διεθνούς φήμης πιανίστα και αρχιμουσικού Χάρη Δημαρά, σε μια από τις σπάνιες εμφανίσεις του στην Ελλάδα, άνοιξε ο νέος κύκλος εκδηλώσεων στο Μέγαρο Μουσικής, που είναι αφιερωμένος στις 32 Σονάτες για πιάνο του Μπετόβεν.
Με το ρεσιτάλ του Χάρη Δημαρά, σε μια από τις σπάνιες εμφανίσεις του στην Ελλάδα, άνοιξε ο νέος κύκλος εκδηλώσεων στο Μέγαρο Μουσικής, που είναι αφιερωμένος στις 32 Σονάτες για πιάνο του Μπετόβεν.
Ο διεθνούς φήμης πιανίστας, αρχιμουσικός και πανεπιστημιακός δάσκαλος, με λαμπρές σπουδές και σημαντικές διακρίσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, χειροκροτήθηκε θερμά από το κοινό.
Ο διακεκριμένος καλλιτέχνης ερμήνευσε το "Πένθιμο εμβατήριο" του Μπετόβεν, αλλά και δημοφιλη έργα του δασκάλου και ένθερμου υποστηρικτή του μεγάλου Γερμανού μουσουργού Γιόζεφ Χάιντν.
Το ρεσιτάλ έκλεισε μ' ένα απο τα πιο σημαντικά και δημοφιλή έργα της πιανιστικής φιλολογίας, την περίφημη Σονάτα αριθμός 23 του Μπετόβεν, την επωνομαζόμενη "Αppassionata", η οποία αποτελεί έναν ύμνο στη δυναμη της φύσης αλλά και του ανθρώπου.