«Σε κάθε σενάριο είναι σαν να βλέπω και εγώ τον εαυτό μου. Γίνομαι κομμάτι της ιστορίας. Στην καινούργια ταινία του Τάσου, αναγνωρίζω και πολλά από τα δικά μου βιώματα. Το θεατρικό εργαστήρι, για παράδειγμα. Κι έπειτα, οι παρέες, τα κουτούκια, τα ρεμπέτικα που άκουγα τότε, οι κουβέντες για τα πολιτικά, αλλά και τα όνειρα», λέει μιλώντας στην Εριφύλη Μαρωνίτη και το WebTV του Mega Γεγονότα η μουσικοσυνθέτις Ευανθία Ρεμπούτσικα
«Σε κάθε σενάριο είναι σαν να βλέπω και εγώ τον εαυτό μου. Γίνομαι κομμάτι της ιστορίας. Στην καινούργια ταινία του Τάσου, αναγνωρίζω και πολλά από τα δικά μου βιώματα. Το θεατρικό εργαστήρι, για παράδειγμα. Κι έπειτα, οι παρέες, τα κουτούκια, τα ρεμπέτικα που άκουγα τότε, οι κουβέντες για τα πολιτικά, αλλά και τα όνειρα», λέει μιλώντας στην Εριφύλη Μαρωνίτη και το WebTV του Mega Γεγονότα η μουσικοσυνθέτις Ευανθία Ρεμπούτσικα, που έχει γράψει το soundtrack (κυκλοφορεί από την Feelgood/records) και της νέας ταινίας του Τάσου Μπουλμέτη, η οποία ακόμη παίζεται με επιτυχία στις ελληνικές αίθουσες.
«Η Πολίτικη Κουζίνα ήταν η αρχή της επαγγελματικής μας συνεργασίας με τον Τάσο, όχι όμως και η αρχή της γνωριμίας», διευκρινίζει στο WebTV και ο νους της τρέχει σε χρόνια παλιότερα.
«Ήμασταν και παραμένουμε οικογενειακοί φίλοι με τον Τάσο, κάναμε διακοπές μαζί, παρέα».
Και η Πολίτικη Κουζίνα; Πώς προέκυψε;
«Είχαμε κάνει, θυμάμαι, Πάσχα στην Κωνσταντινούπολη. Και ένα βράδυ, στον Βόσπορο ήμασταν, μου μίλησε για την ταινία και με ρώτησε αν ήθελα να γράψω τη μουσική» λέει η ταλαντούχα Ευανθία Ρεμπούτσικα. «Και ξέρετε αυτή η συνεργασία μου άνοιξε έναν δρόμο, μια πόρτα. Έκτοτε συνεργάστηκα και έκανα αρκετές δουλειές και στην Κωνσταντινούπολη. Εκεί θα με βρείτε, όταν δεν είμαι στην Αθήνα».
Η Ευανθία Ρεμπούτσικα μας μιλά για τις διαφορετικές, μουσικές απαιτήσεις και θεματικά στοιχεία που είχε η ιστορία του «Νοτιά» – την Ελλάδα του 1960 και του 1970, το αργεντίνικο τάνγκο που «πάντρεψε με ένα χασάπικο», τους «πολύ καλούς στίχους του Τάσου Μπουλμέτη» που έντυσε μετά με ένα ρεμπέτικο, το τραγούδι που πρότεινε και δέχθηκε να πει ο Γιώργος Μαργαρίτης, για τα τόσα «ηχοχρώματα του Νοτιά».
«Η μουσική είναι ψυχανάλυση για εμένα. Νιώθω μια τεράστια ελευθερία όταν γράφω μουσική», μας εξομολογείται. Της ζητάμε να τραβήξουμε λίγα πλάνα από την πρόβα της εκδήλωσης που ετοιμάζει, και συμφωνεί.
Ανεβαίνει στη σκηνή με το κόκκινο βιολί… και ο χώρος πλημμυρίζει ηχοχρώματα!
Εριφύλη Μαρωνίτη