Στην εκπομπή «Πάμε Δανάη!» βρέθηκε ο Ανδρέας Μικρούτσικος, και μίλησε για το Big Brother, για το πέρασμά του από το Just the two of us, αλλά και για τα πλάνα του για το μέλλον.
«Πολύ ωραία αισθάνθηκα στο Just the two of us που τραγούδησε. Σε ένα επίπεδο, είναι το ότι δεν είχα τραγουδήσει πολύ καιρό. Ούτε πρόβες έκανα, ούτε τίποτα. Ήταν κάτι σαν αυθόρμητο, σαν να τραγουδούσα στο σπίτι μου. Έγινε γιατί μου το πρότειναν. Μου είχαν πει να πάω συμπληρωματικός στην επιτροπή. Στη μέση της βδομάδας μου έκαναν ένα τηλέφωνο να με ρωτήσουν αν θέλω να τραγουδήσω. Δεν ήταν… οργανωμένο έγκλημα. Η άλλη διάσταση είναι ότι βγάζοντάς μου τη Σοφία, ζήτησα από την ορχήστρα το Φιλαράκι στον τόνο της Σοφίας, μήπως και τραγουδήσει. Και τραγούδησε από το τηλέφωνο, και εγώ προσπαθούσα να της κάνω δεύτερη. Αυτό ήταν το πιο συγκινητικό. Ίσως αυτή να ήταν και η καλύτερη στιγμή. Γυρίζοντας σπίτι μου δέχτηκα πολλές εκατοντάδες μηνύματα που ο κοινός παρονομαστής ήταν ότι “ρε μπαγάσα κλάψαμε”», είπε ο Ανδρέας Μικρούτσικος.
«Δεν έχω δει το στιγμιότυπο που λένε για τον Νίκο Κοκλώνη. Εκείνη η στιγμή είχε τέτοια ένταση. Αυτός που κρίνει, ξεπερνά το γεγονός της δύναμης της στιγμής, και ψάχνει να βρει ψεγάδια. Δεν είναι λογικό ότι αφού ήταν δίπλα μου θα τραγουδούσε; Μου είπες δεν ήξερε τους στίχους. Εγώ που είναι δικά μου τα τραγούδια φοβόμουν μη δε θυμηθώ τους στίχους. Πες ότι αυτό ήταν μουντζούρα, δεν το έχω δει. Ο Νίκος τι να κάνει, να εξαφανιστεί; Σε μια ζωντανή εκπομπή, ξεχνάς τη μαγεία της στιγμής και κάνεις σκηνοθετικές παραινέσεις; Αντί να βγει κάποιος και να πει κάτι για το Νίκο, αν τον έχει άχτι, να μην ψάχνει αιτία και αφορμή μια στιγμή που είναι κοινή για όλους μας. Μην την φαρμακώνει. Εγώ ευχαριστώ τον Νίκο γιατί ήταν δική του πρωτοβουλία. Εγώ δεν μπορούσα να το σκεφτώ, γιατί ήξερα ότι η Σοφία ήταν άρρωστη. Σιγά που είχε ανάγκη ο Κοκλώνης να βγει στο πλάνο για να φανεί», συνέχισε στο ίδιο θέμα.
Σχολιάζοντας τα του Big Brother, ο γνωστός παρουσιαστής είπε ότι «Για το Big Brother δεν έχω γεύση. Νιώθω ότι το αποτέλεσμα, έτσι όπως το είδα, ήταν ένα αποτέλεσμα προαναγγελθέντος θανάτου. Όλοι ξέραμε τι θα συμβεί σε επίπεδο πρώτος, δεύτερος κλπ. Αυτό δεν είναι σωστό. Σημαίνει ότι κάποια πράγματα προτιμήθηκαν και έμειναν στα ίδια, δε δόθηκε δυνατότητα για παραπέρα. Πολλοί παίκτες χειραγωγούσαν και το τηλεοπτικό κοινό και τους συμπαίκτες τους αλλά κυρίως την παραγωγή. “Ανοίχτε την πόρτα να φύγω”. Αυτό είναι μια χειραγώγηση γιατί η παραγωγή δε θέλει να φύγεις. Οι παίκτες που έλεγαν ότι θα φύγουν, ή ότι θα τα σπάσουν όλα, αυτό είναι ένα είδος χειραγώγησης. Χειραγωγείται η παραγωγή, και μετά η παραγωγή χειραγωγεί το αποτέλεσμα. Μου έλεγαν “μην τον πειράξεις γιατί θα φύγει”. Εγώ απαντούσα ότι δεν πειράζω κανέναν. Είμαι υπέρ των καθαρών λογαριασμών. Όλο αυτό δημιουργεί χειρισμούς που φαίνεται ότι κάποιοι παίκτες ήταν στο απυρόβλητο και κάποιοι στη σκιά. Το Big Brother δεν είναι παιχνίδι πολέμου, είναι συνύπαρξης. Δεν θέλουμε μόνο μαχητές και συγκρούσεις. Αυτό είναι ένα λάθος».
«Στην αρχή πουλάει αυτό. Επαναλαμβανόμενο κάθε μέρα, όχι μόνο δεν πουλάει, αλλά σου δημιουργεί αλλεργία. Θεωρητικά μια σύγκρουση πουλάει. Στο Fame Story άλλαξε η ροή με τον τσαμπουκά της Άσπας, που το μόνο που είπε είναι πώς την κοιτούσε η Κούκα και είπε μια ατάκα. Ούτε συγκρούστηκε, ούτε τίποτα. Ηλέκτρισε την ατμόσφαιρα μόνο με μια ατάκα. Η πρώτη παρατήρηση όταν έκλεισα με την παραγωγή ήταν να μην πάει το πράγμα σε συγκρούσεις. Μπήκαν μέσα και ήταν έτοιμοι να σκοτωθούν. Το Big Brother είναι ένα πράγμα που αυτολογοκρίθηκε, αυτοφρεναρίστηκε. Ξεκινάς με 35άρια και πας και βάζεις βαζελίνη στα χέρια σου για να σου γλιστρήσει η επιτυχία», συνέχισε για το ίδιο θέμα.