Ενα μεγάλο συλλεκτικό ημερολόγιο τοίχου με τις πιο εμβληματικές δημιουργίες του κορυφαίου έλληνα κομίστα: Ισοβίτης, Χαμηλές Πτήσεις, Καστράτο, Ζωή Μετά, Επικίνδυνα Νερά, Προφήτης, Πειραματόζωα, Μαύρα, Μαλλί με μαλλί!
Αυθόρμητο χιούμορ και απολαυστικές ατάκες από τη 40άχρονη πορεία του μοναδικού Αρκά!
Υποδεχτείτε τη νέα χρονιά με σπαρταριστό γέλιο, που τόσο έχουμε ανάγκη!
Μια σύναξη ξεχωριστή, μια πανδαισία μορφών και χρωμάτων, σαν να αποφάσισαν οι πιο εμβληματικές δημιουργίες του κορυφαίου έλληνα κομίστα (από το 1981 ως το 2019) να οργανώσουν μια μεγάλη συντροφιά προκειμένου να τιμήσουν και να γιορτάσουν το έργο του. Σε τούτο το ημερολόγιο παρακολουθούμε, μήνα τον μήνα, την καλλιτεχνική πορεία του Αρκά στο διάβα τεσσάρων δεκαετιών, τόσο το αισθητικό εύρος όσο και τη διανοητική συνέπεια της τέχνης του.
Τον Ιανουάριο, καθώς ο Κόκκορας στοχάζεται περίλυπος τη ματαιότητα της θνητότητας, διακόπτεται από μια γουρουνίσια επισήμανση. Τον Φεβρουάριο, ο Ισοβίτης εξομολογείται με τι παλεύει μες στη φυλακή, όμως οίκτος δεν υπάρχει. Τον Μάρτιο, στο πλαίσιο των Χαμηλών Πτήσεων, η ποίηση εκτρέπεται απρόβλεπτα.
Τον Απρίλιο, στον Καστράτο, οι γάτες συζητούν για τη χημεία. Τον Μάιο, τα Πειραματόζωα λένε την αλήθεια. Τον Ιούνιο, βλέπουμε μια σκηνή από τη Ζωή μετά, έναν άγγελο να δίνει τη δική του εκδοχή για τους Πρωτόπλαστους και τις σχέσεις. Τον Ιούλιο, στους Συνομηλίκους, μια κουβέντα πηγαίνει από τη λήθη στις τράπεζες. Τον Αύγουστο καταδυόμαστε στα Επικίνδυνα νερά για να δούμε πόσο τίμια διαπραγματεύεται ένας καρχαρίας. Τον Σεπτέμβριο, στο Μαλλί με μαλλί, μια γηραία κυρία δεν βλέπει τον εαυτό της στον καθρέφτη. Τον Οκτώβριο, στα Μαύρα, ο Χάρος, όπως πάντα δρεπανηφόρος και φαρμακόγλωσσος, έχει φτάσει πια στα όριά του.
Τον Νοέμβριο, ο Προφήτης ανακοινώνει, με την αφοπλιστική απαισιόδοξη διάθεση που τον διακρίνει, ότι ένας σημαντικός πόλεμος χάθηκε. Τον Δεκέμβριο, η Ρόζα, αυτή η φοβερή κοπέλα με την άτεγκτη κοινωνική συνείδηση, αποπαίρνει τον αγαθό Αποστόλη…
Γέλιο και προβληματισμός γεννιούνται αδιαχώριστα και εκρηκτικά μέσα από το χιούμορ του Αρκά, αυτό το πολύτροπο, ανελέητο, δηκτικό και πνευματώδες χιούμορ. Κανένας άλλος δεν μας επιτρέπει, όπως ο Αρκάς, να ξεκαρδιστούμε τόσο απελευθερωτικά με τα ανθρώπινα, από την ανοησία και την αυταρέσκεια μέχρι την απελπισία και τον θάνατο. Το χιούμορ του Αρκά μπορεί να εκκινεί από το καθημερινό, το τετριμμένο και μπορεί να αγγίξει το υπαρξιακό, το μεταφυσικό. Ο Αρκάς είναι, αναμφίβολα, μια μοναδική περίπτωση για τα ελληνικά δεδομένα. Η διάρκειά του και η εμπιστοσύνη που επιδεικνύουν προς το (αφανές) πρόσωπό του διαφορετικές γενιές επιβεβαιώνει του λόγου το ασφαλές. Ας θυμηθούμε, τέλος, τι έχει πει η ποιήτρια Κική Δημουλά για τον Αρκά, ότι «μάς βοηθάει να ανοίγουμε και να κλείνουμε το πικρό τετράδιο της μέρας με την άλλη όψη του δραματικού: το υπέροχα κωμικό».