Στον απόηχο όσων βλέπουν το φως τη δημοσιότητας για τις κακοποιήσεις στον καλλιτεχνικό χώρο, το MEGA φέρνει στο φως μια παλιότερη συνέντευξη του Δημήτρη Λιγνάδη, που παραιτήθηκε από Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου, υπό το βάρος διαφόρων φημών.
Πριν από τέσσερα χρόνια η δημοσιογράφος Φανή Πλατσατούρα είχε συναντήσει στο φουαγιέ του θεάτρου Βασιλάκου τον Δημήτρη Λιγνάδη, για συνέντευξη, που δημοσιεύτηκε τον Ιανουάριο του 2017 στο περιοδικό down town. Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης πρωταγωνιστούσε στην παράσταση « αφέντης και δούλος» του Τολστόι. Τ
η κουβέντα αρχικά είχε μονοπωλήσει ο έρωτας. Το συναίσθημα που είχε παίξει καταστροφικό ρόλο στη ζωή του, όπως είχε πει…
«Ακόμη περισσότερο ενδιαφέρον έδειξε όταν η κουβέντα είχε να κάνει με θέματα όπως έρωτας , πάθη, καψούρα, αγάπη κ.οκ. Θυμάμαι μερικές από τις ατάκες που είχε πει τοτε . Όπως ότι θα ήθελε να είναι ένας Τσε Γκεβάρα του έρωτα , ότι ο έρωτας τον έχει κάνει πολλές φορές ρεζίλι στη ζωή του και πως αυτό το συναίσθημα έχει παίξει σχεδόν καταστρεπτικό ρόλο στη ζωή του . Η αλήθεια είναι πως αυτό το καταστρεπτικό το τόνισε πολλές φορές κατά τη διάρκεια της συνέντευξης» αναφέρει η δημοσιογράφος.
«Ας μου τύχει η καψούρα και ας πάει στον διάολο η αξιοπρέπεια. Για ποια αξιοπρέπεια μιλάμε όμως, όταν ο Σοφοκλής έχει γράψει στην «Αντιγόνη» ότι «αυτός που παθαίνει έρωτα, τρελαίνεται». Καψουρεύτηκα και θα κοιτάξω την αξιοπρέπεια; Τι λέτε ρε; Δεν με ενδιαφέρει η αξιοπρέπεια. Με ενδιαφέρει να είμαι ερωτευμένος» απάντησε ο Λιγνάδης.
«Μέχρι τώρα που μιλάμε κάποια κλήση από τις αρμόδιες αρχές δεν έχει για φτάσει στον κύριο Λιγνάδη σε εμένα, οι πληροφορίες που αντλούμε είναι περισσότερο από εσας από τους δημοσιογράφους. Μέχρι τώρα που μιλάμε κάποια κλήση από τις αρμόδιες αρχές δεν έχει για φτάσει στον κύριο Λιγνάδη σε εμένα, οι πληροφορίες που αντλούμε είναι περισσότερο από εσας από τους δημοσιογράφους» αναφέρει ο δικηγόρος του.
Ήταν η πρώτη φορά που ο ηθοποιός και σκηνοθέτης είχε μιλήσει δημόσια, για την επίθεση που είχε δεχτεί, το 2002 μέσα στο σπίτι του από άγνωστο.
«Με κάπως ποιητικό τρόπο, είναι η αλήθεια μου είπε ότι όντως κόντεψε να πεθάνει εκείνο το βράδυ και ότι μέσα από αυτή την περιπέτεια έμαθε να εκτιμά τη ζωή . Ύστερα μου έκανε ένα νεύμα με τα χερια , φτάνει ως εδώ . Δεν ήθελε να πει τίποτα άλλο» λέει η δημοσιογράφος.
Ο σκηνοθέτης δεν ήθελε να αποκαλύψει λεπτομέρειες για την επίθεση που τον οδήγησε στην εντατική του νοσοκομείου Σωτηρία .
«Τότε πράγματι κινδύνευσε η ζωή μου. Ήμουν χύμα στο πάτωμα του σπιτιού μου. Ετοιμοθάνατος. Τελικά γλίτωσα γιατί είχα τεράστια θέληση να ζήσω. Δεν ξέρω άλλες λεπτομέρειες γι’ αυτή την ιστορία, δεν ξέρω τις λεπτομέρειες που ίσως κάποιος ήθελε να ακούσει, ξέρω όμως ότι κινδύνευσε χοντρά η ζωή μου» είχε απαντήσει.
Σύμφωνα με τη δημοσιογράφο, ηταν λίγο σαν να σκοτείνιασε ξαφνικά για αυτό άφησα και τη συγκεκριμένη ερώτηση για το τέλος και ενώ ήταν πολύ ευδιάθετος καθ’ όλη τη διάρκεια της συνέντευξης στο τέλος σαν να σκοτείνιασε και σαν να μην ήθελε να επεκταθεί παραπάνω.
Το Σωματείο Εργαζομένων Εθνικού Θεάτρου καλεί τις δικαστικές Αρχές να ερευνήσουν κάθε καταγγελία.
“Ζητάμε με όλη τη δύναμη της ψυχής μας κάθαρση”.
Σήμερα το Εθνικό Θέατρο ανακοίνωσε ότι τη θέση της μεταβατικής καλλιτεχνικής διευθύντριας αναλαμβάνει η Έρι Κύργια.