Στον απόηχο των καταγγελιών για τις κακοποιήσεις στον καλλιτεχνικό χώρο, τα στόματα ανοίγουν και νέες μαρτυρίες βλέπουν το φως της δημοσιότητας. Την ίδια ώρα, μια παλιότερη συνέντευξη του Δημήτρη Λιγνάδη αποκαλύπτει πώς ο γνωστός σκηνοθέτης, που παραιτήθηκε από το Εθνικό υπό το βάρος έντονης φημολογίας, έβλεπε τον εαυτό του μέσα στο θέατρο και αντιλαμβανόταν τη συνολική παρουσία του...
Οκτώβριος του 2019 . Στην πρώτη συνέντευξη τύπου ως καλλιτεχνικός διευθυντής του εθνικού θεάτρου ο Δημήτρης Λιγνάδης παρουσιάζει στο κτίριο Τσίλλερ το όραμα του για το Εθνικό θέατρο .
Λίγα χρόνια πριν σε άλλη συνέντευξη στο διαδικτυακό περιοδικό Bovary και τη δημοσιογράφο Μυρτώ Λοβέρδου ο ηθοποιός και σκηνοθέτης αποκαλύπτει πτυχές του χαρακτήρα του που ο ίδιος ανακάλυψε μέσα από το θέατρο.
«Δυσφορούσα, ασφυκτιούσα μέσα στο κοστούμι του καλού παιδιού. Από την άλλη, δεν είχα το θάρρος να το σπάσω και να γίνω ένας μποέμ. Όλα αυτά συνέβησαν μετά τα τριάντα πέντε μου και πάντα συνυφασμένα με το θέατρο. Εγώ στο θέατρο έχασα το κέντρο της καριέρας αλλά βρήκα το κέντρο του εαυτού μου.»
Παρά τον καταιγισμό φημών που ουσιαστικά οδήγησαν τον Δημήτρη Λιγνάδη στην παραίτηση όπως αναφέρει ο δικηγόρος του δεν έχει υπάρξει καμία ενημέρωση στην εισαγγελία για καταγγελίες εις βάρος του σκηνοθέτη.
Ο χορευτής και χορογράφος Τάσος Ξιαρχός σχολιάζοντα τα όσα συμβαίνουν στον καλλιτεχνικό χώρο ανέφερε:
«Εγώ απλά πάντα έφευγα… Δεν έχει σημασία πλέον τι έγινε στον κάθε ένα από εμάς, σημασία έχει να μην αφήνουμε να γίνεται από εδώ και πέρα τίποτε σε κανένα «επόμενο» από κανέναν «επόμενο».
Οι επόμενες ημέρες θεωρούνται κρίσιμες και για αυτή την υπόθεση καθώς και η πλευρά Λιγνάδη αναμένεται να ζητήσει έρευνα για όσους διαδίδουν φήμες κατά του σκηνοθέτη.