Ό άνθρωπος πάντως που αύριο θα ισχυριστεί ενώπιον του ανακριτή ότι δεν είχε προσχεδιάσει την στυγερή δολοφονία της γυναίκας του και ότι όλα τα έκανε για το παιδιί του έκανε ταυτοχρόνως τα πάντα για να γλιτώσει την σύλληψη. Για 37 ολόκληρες ημέρες απόλυτα ψύχραιμος έπαιζε ενα θέατρο προαπαθώντας να παραπλανήσει τους αστυνομικούς αλλά και την κοινή γνώμη. Ο καθ’ομολογίαν δολοφόνος έφτασε σε σημείο να χρησιμοποιήσει στο σκηνικό της φρίκης το ίδιο του το παιδί, τοποθετώντας το στο κρεβάτι μαζί με τη νεκρή πια μητέρα του.
Μόλις ολοκλήρωσε το στήσιμο του σκηνικού της υποτιθέμενης ληστείας, ο 33χρονος πιλότος κάλεσε την Άμεση Δράση, πραγματοποιώντας αρχικά δύο λανθασμένες κλήσεις προς τους αριθμούς 1000 και 180.
Έχοντας ο ίδιος βάλει ταινία και στο στόμα του για να είναι πιο πειστικός ως προς τη ληστεία όση ώρα κάνουν τα περιπολικά να φτάσουν καλεί και τη γυναίκα που μένει στη διπλανή μεζονέτα.
Τα πρώτα λεπτά στο σημείο περιγράφουν οι αστυνομικοί στις καταθέσεις τους:
«Στις 06:20 φτάσαμε στο σημείο και τότε μας προσέγγισε μια γυναίκα, η οποία μένει εκεί. Εκείνη την ώρα που μας μιλούσε η γυναίκα, μιλούσε στο τηλέφωνο με τον γείτονά της, αυτόν δηλαδή που έμενε στην αριστερή μεζονέτα και έβαλε ανοιχτή ακρόαση στο τηλέφωνό της ώστε να ακούμε κι εμείς. Τότε ακούσαμε μια αντρική φωνή, η οποία ακουγόταν σαν να είναι φιμωμένη και η οποία φώναζε βοήθεια και μας καλούσε να σπάσουμε την πόρτα ώστε να μπούμε στο σπίτι».
ΚΑΛΟΥΣΕ ΣΕ ΒΟΗΘΕΙΑ
Ο πιλότος αντιλαμβανόμενος πως οι αστυνομικοί βρίσκονται ήδη στο εσωτερικό του σπιτιού έχοντας μπει από το παράθυρο το οποίο ο ίδιος είχε παραβιάσει καλεί σε βοήθεια αν και στην πραγματικότητα δεν κινδυνεύει.
«Καθ’ όλη τη διάρκεια του ελέγχου που κάναμε, ακούγαμε μια φωνή από τους πάνω ορόφους του σπιτιού να φωνάζει «βοήθεια» χωρίς όμως να είναι καθαρά αυτά που λέει».
Η πρώτη εικόνα που έχουν οι αστυνομικοί της Άμεσης Δράσης είναι ένα πραγματικό σκηνικό ληστείας. Αναστάτωση σε κάποια δωμάτια και ο σκύλος νεκρός. Ωστόσο η κατάσταση γίνεται ακόμη πιο τραγική όταν μπαίνουν στην κρεβατοκάμαρα.
ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΒΡΕΦΟΣ ΣΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ
Ο καθ’ομολογίαν δολοφόνος όχι μόνο έχει δεθεί, αλλά έχει χρησιμοποιήσει στο σκηνικό της φρίκης το ίδιο του το παιδί, τοποθετώντας το στο κρεβάτι μαζί με τη νεκρή πια μητέρα του
«Μισό πάνω στη γυναίκα και μισό πάνω στο κρεβάτι ήταν ένα μωρό, το οποίο με κοίταζε χωρίς να κλαίει.»
ΔΕΝ ΠΛΗΣΙΑΖΕ ΤΟ ΘΥΜΑ ΤΟΥ
Οι αστυνομικοί λύνουν τον 33χρονο παρατηρώντας πως η ταινία που είχε στα μάτια του ήταν χαλαρή και έπεσε μόνη της.
«Μας είπε ότι μπήκαν μέσα με όπλα τρεις άνδρες, ο ένας κρατούσε πιστόλι και ο άλλος περίστροφο και του ζήτησαν λεφτά. Μας ρώτησε επίσης, γιατί σκότωσαν τη γυναίκα του, αφού τους είπε που είναι τα λεφτά.»
Το θέατρο συνεχίστηκε για 37 ολόκληρες ημέρες μέχρι τα αδιάσειστα στοιχεία της έρευνας να αναγκάσουν τον πιλότο να ομολογήσει την αποτρόπαιη πράξη του.
Ο 33χρονος συζυγοκτόνος «έπαιζε θέατρο» ακόμα και μπροστά στον διασώστη του ΕΚΑΒ
Κατά την έξοδό του από το σπίτι και ενώ οι αστυνομικοί τον έβαλαν στο περιπολικό, αγκάλιασε το μωρό του, αλλά αν και δεν υπάρχει λόγος πραγματικής αγωνίας παρά μόνο για να μην αποκαλυφθεί συνεχίζει το θέατρο
«Είδα να κάθεται στα πίσω καθίσματα του περιπολικού ένας νεαρός, ο οποίος είχε στην αγκαλιά του ένα βρέφος. Θυμάμαι ότι ο νεαρός ανέπνεε πολύ βαριά και βρισκόταν σε κατάσταση σοκ. Το βρέφος φαινόταν να είναι καλά στην υγεία του.»