Ο μουσικοσυνθέτης Αντώνης Γούναρης διηγείται ιστορίες από τραγούδια που έγιναν τεράστιες επιτυχίες & αποκαλύπτει άγνωστες πτυχές των τραγουδιστών.
«Όταν έκανα το δίσκο για τα «Κακά Κορίτσια» ο Στέλιος Φωτιάδης με πίεσε την επόμενη ημέρα να πάω στο στούντιο και να έχω έτοιμο εάν τραγούδι. Δεν ήξερα αν θα είχα την έμπνευση να το βγάλω σε μια μέρα, αλλά πήγα το επόμενο πρωί με μια μελωδία», δήλωσε ο κ. Γούναρης.
«Το ένα από τα «Κακά Κορίτσια» έβαλε τους στίχους και βγήκε το κομμάτι «Επιβάλλεται, δεν αναβάλλεται» το οποίο έγινε ο τίτλος του δίσκου», σημείωσε.
«Η Δέσποινα Βανδή εμφανίστηκε ξαφνικά στο στούντιο και έκανε επανεκτέλεση ένα τραγούδι. Έπρεπε να έχει καλή φωνή για να το κάνει γιατί η πρώτη εκτέλεση ήταν από μια καταξιωμένη τραγουδίστρια. Όταν το είπε το τραγούδι η δέσποινα Βανδή, έμεινα άφωνος», ανέφερε για τη Δέσποινα Βανδή.
«Η Μαρινέλλα ερχόταν και μου έλεγε «Αντώνη ξυρίστηκες;» και έπαιρνε βάμβακι και το περνούσε από το πρόσωπο μου. Έλεγε «μα κολλάει το βάμβακι». Έλεγα στην Μαρινέλλα «δεν γίνεται να ξυρίζομαι κάθε μέρα», μετά κοίταγε τα παπούτσια μου και έλεγε «α, είναι γυαλισμένα τα παπούτσια, εντάξει», είπε για την μεγάλη ερμηνεύτρια.
«Μου είχαν δώσει στο στούντιο μια κασέτα που ήταν γυρισμένη στη β πλευρά και μου ζήτησαν να γράψω ένα συγκεκριμένο τραγούδι. Όταν άκουσα το τραγούδι είπα «αποκλείεται αυτό να γίνει δίσκος, δεν ήταν καλό τραγούδι. Όταν τέλειωσε η β πλευρά της κασέτας και τη γύρισα στην α πλευρά, άκουσα «Το καλύτερο παιδί» και είπα «αυτό είναι». Το έγραψα, πήγα στο στούντιο την άλλη μέρα, μοιράζω τις παρτιτούρες, παίζουμε και βλέπω να γελάνε μέσα από το κοντρόλ. Μου είπαν «έγραψες λάθος τραγούδι, ήταν το άλλο». Τους απάντησα «αποκλείεται, το άλλο δεν ήταν καλό», αποκάλυψε για τη συνεργασία του με το Γιάννη Πλούταρχο.
Και συνέχισε «είπα στον Γιάννη Πλούταρχο ότι δεν θα ακούσει κάνεις το κουπλέ, γιατί το ρεφρέν παίζει ρολό. Του είπα επίσης «πες το τραγούδι και αυτό το κομμάτι θα σου χαρακτηρίσει την καριέρα σου». Ευτυχώς που επέμεινα να πει αυτό το τραγούδι».
«Ο Αντώνης Ρέμος είναι ένας από τους μεγαλύτερους τραγουδιστές που έχουμε. Είναι λίγο παράξενος στη συνεργασία, θέλει να έχει τους μουσικός στην τσίτα και τον μαέστρο στο ένα πόδι, αλλά δικαιολογείται γιατί θέλει να είναι όλα τέλεια», δήλωσε για την τελειομανία του Αντώνη Ρέμου.
Ο ίδιος αποκάλυψε «έπαιξα στο πρώτο τραγούδι του Λεύτερη Πανταζή. Μου έλεγε «Αντώνη, να κάνουμε μια επιτυχιούλα, να γίνω και εγώ έτσι λίγο γνωστός». Έγινε ο Λεύτερης Πανταζής. Όπως τον γνώρισα τότε, δεν έχει αλλάξει καθόλου, μόνο τα γυαλιά του έχουν αλλάξει», σημείωσε για το Λευτέρη Πανταζή.
«Το τραγούδι «Δεν έχω πολλά» της Γλυκερίας έγινε μεγάλη επιτυχία εννιά χρονιά μετά. Φαινόταν ότι πρόκειται για ένα πάρα πολύ ωραίο τραγούδι, αλλά ίσως να ήταν λίγο προχωρημένο για εκείνη την εποχή. Στο δίσκο «Βροχή των αστερίων», υπάρχει ένα τραγούδι που έχει έναν αμανέ. Η Γλυκερία έκανε έναν αμανέ και τρελάθηκα, της ζήτησα κι αλλά και κάποια στιγμή μου είπε «Αντώνη, φτάνει έτσι». Της απάντησα «το κατάλαβες ότι θέλω να σε ακούω ε;», ανέφερε για τη Γλυκερία.
«Άκουσα την Κωνσταντίνα να τραγουδάει το «Μια Ελλάδα φως» και ήταν τόσο ωραία κουμπωμένη η μελωδία με το στίχο και τη φωνή της. Τότε έπαιξα με τον πιο μικρό ενισχυτή του κόσμου. Δεν είχα μαζί μου κάτι που να βγάζει τον ήχο που θέλαμε και ανακάλυψα ότι στη θήκη μου είχα έναν ενισχυτή από αυτά που τα βάζουμε μπιμπελό στις βιβλιοθήκες», τόνισε για ένα αστείο περιστατικό.
«Η σχέση μου με τον Νότη Σφακιανάκη ήταν πάντοτε φιλική, τον ξέρω από την αρχή που ξεκίνησε. Κάναμε μαζί έναν δίσκο το «5ο βήμα» που νομίζω πως ίσως να μην έχει βγάλει άλλος δίσκος δέκα σουξέ. Ο Νότης τραγουδάει όπως μιλάει. Δεν του αρέσουν οι τραγουδιστές που έχουν άλλη φωνή όταν τραγουδάνε και άλλη όταν μιλάνε», κατέληξε για τον τραγουδιστή.