Νέα δεδομένα που αναμένεται να επιταχύνουν τις έρευνες της ΕΛΑΣ προκάλεσε η εντυπωσιακή παραδοχή σε συνέντευξη - το βράδυ της Παρασκευής στο Mega - της 33χρονης μητέρας των παιδιών από την Πάτρα, ότι το κρίσιμο διάστημα, την άνοιξη του 2021, του μυστηριώδους θανάτου της επτά μηνών Μαλένας και της δραματικής ανακοπής που οδήγησε στην ανήκεστο εγκεφαλική βλάβη της εννιάχρονης Τζωρτζίνας είχαν κινηθεί διαδικασίες διαζυγίου κι υπήρχε σειρά προστριβών με τον σύζυγο της.
Οι αναφορές αυτές της μητέρας που έρχονται σε καταφανή αντίθεση με άλλες πρόσφατες δηλώσεις της για το ίδιο θέμα, επιβεβαιώνουν το ρεπορτάζ του MEGA, ότι τα δύο αυτά τραγικά συμβάντα συμπίπτουν χρονικά με σημαντικές διενέξεις, επεισόδια μεταξύ του ζευγαριού και καταφυγή σε δικηγόρους.
Κάτι που είχε επιχειρηθεί προσφάτως να διαψευσθεί, από τους ιδίους.
«Γύρισε όταν μας είπαν ότι η Τζωρτζίνα είναι σοβαρά»
Η 33χρονη δήλωσε ενδεικτικά χθες το βράδυ ότι εκείνη κι ο σύζυγος της είχαν πάει εκείνες τις ημέρες κι οι δύο «σε δικηγόρους για το διαζύγιο», μιλώντας διεξοδικά και με έντονο τρόπο για την διένεξη τους, η οποία, φαίνεται σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες να αφορά την εμπλοκή τρίτων προσώπων στην σχέση τους, την ίδια ώρα που τα παιδιά τους παρουσίαζαν δυσεξήγητα προβλήματα υγείας.
Όπως δήλωσε η 33χρονη «Όταν είχε φύγει ο Μάνος μετά την μπέμπα, μου ζήτησε να γυρίσει πίσω. Κι εγώ είπα “όχι δε θέλω να γυρίσεις πίσω” και έχω και τα μηνύματα που του έστειλα και του λέω “δε θέλω να είμαστε μαζί”. Όσο για το διαζύγιο, ο Μάνος είχε πάει στον δικηγόρο του και έκανε αίτηση κι εγώ στον δικό μου. Του είπα ότι από συναινετικό, το πάω αντιδικία» ανέφερε.
Σύμφωνα με την ίδια, η αιτία που έφτασαν μέχρι εκεί είναι ο άνδρας της, που ήθελε να φύγει και πως το είχε ήδη κάνει πριν το θάνατο της μικρής Ίριδας. Συμπλήρωσε δε, πως «γύρισε για μία – δύο ημέρες και αποφάσισε να ξαναφύγει. Στις 23 έγινε η τελετή του μωρού, ήρθε τετραήμερο και έφυγε. Γύρισε πάλι όταν μας ανακοίνωσαν από την εντατική ότι η Τζωρτζίνα είναι πολύ σοβαρά».
Τι προβληματίζει την ΕΛ.ΑΣ.
Η μητέρα στην προσπάθειά της να μην δημιουργηθούν συνειρμοί για την σύνδεση των ύποπτων περιστατικών με τα παιδιά της και των διενέξεων με τον σύζυγο της, έσπευσε να προσδιορίσει ότι «όταν πέθανε ,τον Απρίλιο του 2019, η 3,5 χρονών κόρη της με τον ίδιο αιφνίδιο τρόπο στο ογκολογικό νοσοκομείο «Ελπίς» δεν είχε διενέξεις με τον σύζυγο της».
Κάτι όμως που θα διερευνηθεί εκ νέου αφού φαίνεται να υπάρχουν νεότερα δεδομένα σχετικά με τα τεκταινόμενα εκείνης της περιόδου.
Κι ίσως το πιο εντυπωσιακό που προβληματίζει τα στελέχη της ΕΛ.ΑΣ. είναι ότι στις ίδιες δηλώσεις προ μερικών ωρών η 33χρονη αναφέρθηκε σε ενδεχόμενη διάσταση πλέον με τον σύζυγο της και κοινή παρουσία συγκαταβατικά στο πρόσφατο μνημόσυνο του παιδιού τους.
Όπως είπε χαρακτηριστικά: «το χέρι – χέρι που μας είδατε στο μνημόσυνο, δεν έχει να κάνει αν ήμαστε ζευγάρι ή όχι». Μάλιστα προχώρησε και σε επικριτικά σχόλια, συνδυάζοντας τις πιθανόν διαφορετικές πορείες του ζευγαριού με τον θάνατο των τριών παιδιών.
Οι αντιφάσεις
Σημειώνεται ότι οι αποκαλύψεις της 33χρονης για τον χωρισμό της και την πολύμηνη διάσταση με το σύζυγό της έρχονται και σε προφανή αντίθεση με τα αναφερόμενα από την ίδια σε συνέντευξη μεγάλης διαρκείας της σε άλλο τηλεοπτικό σταθμό προ μερικών εβδομάδων.
Σε εκείνη τη συνέντευξη, η μητέρα, είχε μιλήσει για ορισμένα προβλήματα που αντιμετώπιζε το ζευγάρι, μόνο κατά το παρελθόν, υποστηρίζοντας ότι τώρα είναι ενωμένο.
Κύριο ζητούμενο: Αν υπήρχαν νεότερα δεδομένα, ίσως πιθανόν και μετά τις διαδοχικές αποκαλύψεις για τις συνθήκες θανάτου των τριών παιδιών, που οδήγησαν στην σχετική «διαφοροποίηση» απομάκρυνση του πατέρα των κοριτσιών.
Στελέχη της ΕΛΑΣ, αναφέρουν ότι αυτές οι δηλώσεις, ορισμένες σπασμωδικές ενέργειες μελών της ίδιας οικογένειας κι η αποστασιοποίηση κάποιων άλλων, ίσως υποβοηθήσει καίρια τις έρευνες για να βρεθεί τι συνέβη με το θάνατο των τριών παιδιών κι αν μπορεί αυτά να έχουν πέσει θύμα δολοφονικής ενέργειας.
Η ζωγραφιά της Τζωρτζίνας λίγο πριν φύγει από τη ζωή & πώς την αναλύει παιδοψυχολόγος
Στην εκπομπή «Χαμογέλα και πάλι» μίλησε η Χριστίνα Μπογιατζή, παιδοψυχολόγος, η οποία ανέλυσε ζωγραφιά που έκανε η Τζωρτζίνα λίγο πριν φύγει από τη ζωή, σε ανάρτησή της.
«Εμένα με έχει συγκλονίσει όλο αυτό από την αρχή και παρακολουθώ βήμα – βήμα ό,τι βγαίνει στην επιφάνεια γιατί ψάχνω βαθιά αίτια σε κοινωνικό και ψυχολογικό επίπεδο, κάτι βαθύ που μπορεί να κρύβεται πίσω από αυτό. Όταν παρέλαβα τη ζωγραφιά την είδα ως μικτή, και όχι ως δύο διαφορετικές ζωγραφιές. Η ανάλυση που έκανα δεν αναιρείται από το γεγονός ότι πρόκειται για δύο ζωγραφιές. Υπάρχει μια λεγόμενη εσωτερική συνοχή που σημαίνει ότι ό,τι βλέπω στη μία ζωγραφιά ισχύει και για την άλλη», σημείωσε η κ. Μπογιατζή.
«Στη ζωγραφιά με την κούνια βλέπουμε κάτι που μας προϊδεάζει για φόβο. Βλέπω μια κρεμάλα, και όχι ένα δέντρο. Βλέπω ένα παιδί στην κούνια που περιβάλλεται από το κίτρινο, που είναι η διαύγεια, είναι αυτό που καταλαβαίνουμε. Αυτό αν μεταφερθεί στην άλλη ζωγραφιά, επίσης θα δω κίτρινο και η καρδιά είναι πολύ φωτεινή. Το παιδάκι στην κούνια είναι αριστερά στην εικόνα. Το παιδί κρατάει θέση τέτοια ώστε να βλέπει από μακριά. Δεν είναι στο κέντρο να εκτίθεται. Στην άλλη ζωγραφιά με την καρδιά, δεν βρίσκεται πουθενά ένα παιδί που κοιτάζει. Είναι κάποιος ενήλικας θεωρώ, και δεξιά είναι ένα ον, είτε πτηνό, είτε άγγελος», συνέχισε την ανάλυσή της.
«Το συμπέρασμα από τις δύο ζωγραφιές είναι ότι είναι ένα παιδί που κοιτάζει μέσα σε μια καρδιά, το περιεχόμενο της οποίας είναι κάτι συγκρουσιακό και σχεδόν μεταφυσικό. Με προβλημάτισε που η μύτη του πουλιού στη ζωγραφιά διαφοροποιήθηκε τόσο πολύ από το υπόλοιπο σώμα. Αυτό δείχνει ότι κάτι συμβαίνει στη μύτη, ότι εστιάζω στη μύτη. Το παιδί στην κούνια που είναι χαμογελαστό, δείχνει ότι είναι χαρούμενο και όταν κάνει κούνια νιώθει ικανοποίηση. Τα παιδιά όταν κάνουν κούνια ηρεμούν», τόνισε.
«Η μητέρα επικοινώνησε μαζί μου, αλλά δε θέλω να συζητήσω κάτι παραπάνω πάνω σε αυτό. Της πρότεινα ό,τι θέλει από εμένα να της το αναλύσω», είπε κλείνοντας η κ. Μπογιατζή.
«Πρέπει να αναλυθούν οι εκδορές»
Στην εκπομπή «Χαμογέλα και πάλι!» μίλησε σχετικά με την υπόθεση και ο κ. Γρηγόρης Λέων, ιατροδικαστής και πρόεδρος των ιατροδικαστών.
«Η ίδια η μητέρα, επιβεβαίωσε τις εκδορές που καταγράφει σαφώς η συνάδελφος που έχει συντάξει την ιατροδικαστική έκθεση και μένει να αναλυθούν αυτές οι εκδορές. Η μητέρα ανέφερε ίσως ότι προκλήθηκαν από την πτώση ενός βιβλίου στη συγκεκριμένη περιοχή, ανέφερε τη χρησιμοποίηση νυχιών. Ένα σενάριο είναι το παιδί να προσπαθεί να αποφύγει μια απόφραξη. Περιμένουμε από τους συναδέλφους να μελετήσουν τις εκδορές γιατί υπάρχουν πολλά σενάρια», εξήγησε ο κ. Λέων.
«Ως προς το έκζεμα του μωρού, εγώ περιμένω να δω μία σελίδα που λείπει από την ιατροδικαστική έκθεση της συναδέλφου από την Πάτρα, όπου θα καταγράφονται λεπτομερώς οι κακώσεις που βρήκε, και τότε μπορούμε να σχολιάσουμε αν πρόκειται για δερματική βλάβη ή κάτι άλλο», πρόσθεσε.
«Ουσιαστικά έχουμε μια εξαιρετική παθολογοανατομική εξέταση. Δεν υπάρχει αμφιβολία ως προς τα ευρήματα, είναι ξεκάθαρα. Πρέπει να γίνει επαναξιολόγηση και επανεκτίμηση για το τι συνέβη και πώς αυτά τα ευρήματα μας δίνουν μια αιτία θανάτου. Δεν πρόκειται για απλή υπόθεση. Ακόμα και το σενάριο του ασφυκτικού θανάτου, παρότι τα ευρήματα μπορεί να το θεωρούν πιθανό σενάριο, οι αιτίες θανάτου που έχουμε αυτή τη στιγμή δεν το θεωρούν πιθανό. Χρειάζεται να προχωρήσουν οι επαναξιολογήσεις», τόνισε κλείνοντας ο κ. Λέων.