H διάσημη κωμωδία του Μάικλ Φρέιν έρχεται στο Θέατρο Παλλάς, από το Σάββατο 19 Μαρτίου.
Η κάμερα του «Πάμε Δανάη!» έκανε «ντου» στις πρόβες της παράστασης «Το Σώσε», που έρχεται στο Θέατρο Παλλάς, από τις 19 Μαρτίου, σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη, με έναν θίασο αστέρων επί σκηνής.
Οι πρωταγωνιστές μίλησαν στη Δανάη Μπάρκα και τον Άρη Καβατζίκη και περιέγραψαν ευτράπελα περιστατικά που έχουν ζήσει στην καριέρα τους.
Τι θυμήθηκαν;
«Η παράσταση ‘Το Σώσε’ είναι ένα πολύ δύσκολο έργο και προσπαθούμε να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας», είπε αρχικά ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης.
Και πρόσθεσε: «Όταν κάναμε τον ‘Καλιγούλα’ που ήταν η πρώτη δουλειά που πρωταγωνιστούσα και ήμουν παραγωγός, στη γενική δοκιμή δεν λειτουργούσε τίποτα. Έφευγαν τα κοστούμια, σπάγανε τα σκηνικά, διαλύονταν το σύμπαν. Ήμουν με ένα ουίσκι στο χέρι και έβαλα τα κλάματα. Ο Τάσος Νούσιας μου έλεγε ότι θα τα καταφέρουμε».
«Σε μία παράσταση που θέλει ισχυρή δομή και χορογραφία για να μπορέσει να λειτουργήσει στο κοινό, όταν κάτι καταρρεύσει, καταρρέει με πάταγο. Τα πράγματα εδώ γίνονται λάθος ή δεν λειτουργούνε, φαίνονται», συμπλήρωσε.
Η Σμαράγδα Καρύδη σημείωσε: «Μου έτυχε τόση καταστροφή σε πρεμιέρα, που η κατάσταση κατέβηκε. Είπα στον Χρήστο Ευθυμίου που σκηνοθετούσε ‘Χρήστο μου, δεν γίνεται να συνεχιστεί αυτό’. Η παράσταση τελικά κατέβηκε, κάναμε πρόβα και σε μία εβδομάδα ανέβηκε ξανά.
Η αυλαία έσπασε και ο Χρήστος δεν ήξερε τα λόγια του γιατί σκηνοθετούσε και είχε βάλει ακουστικό. Άρχισε να παίζει το τραγούδι ‘Καρδιά μου καημένη’ και εγώ χόρευα δέκα λεπτά ξανά και ξανά. Το σκηνικό φτιάχτηκε χορεύοντας. Όλοι γελάγανε από κάτω γιατί το είχαν καταλάβει».
«Σε πρεμιέρα στην Επίδαυρο έγινε ένα black out και σκοτείνιασαν όλα. Είχαμε 5.000 κόσμο από κάτω. Όταν σηκώθηκαν τα φώτα από τη γεννήτρια, έκανε reset όλη η κονσόλα και τα φώτα ήταν σαν ένα ντίσκο πάρτι για λίγη ώρα. Η τραγωδία συνεχίστηκε όμως γιατί η συμπρωταγωνίστριά μου δεν ήξερα τα λόγια της», περιέγραψε με τη σειρά του ο Γιώργος Χρυσοστόμου.
Η Στεφανία Γουλιώτη είχε μια διαφορετική ιστορία να παραθέσει: «Στην παράσταση ‘Ο Θεός της σφαγής’ έριξα έναν αδιανόητο καυγά με τον Μαρκουλάκη, μας άκουσε όλη η Βουκουρεστίου. Στην ‘Ηλέκτρα’ με την Κόρα Καρβούνη είχα τρομερό άγχος. Δεν κοιμόμουν και μου είχαν δώσει ηρεμιστικά. Με έπιασαν στη σκηνή και η Καρβούνη με σήκωνε και μου έλεγε να πω τα λόγια».
Επίσης, η Λένα Παπαληγούρα ανέφερε: «Στην πρώτη μου δουλειά είχα κάνει αντικατάσταση για 10 μέρες. Ήμουν 21 ετών και έπαιζα με τον Άρη Λεμπεσόπουλο. Ο Θοδωρής Γκόνης είχε κάνει ένα σκηνικό που ήταν επικλινές. Φορούσα τακούνια, άνοιξαν οι πόρτες, έκανα βήμα προς τα πίσω και έπεσα μέσα στο σκηνικό. Με έπιασε ο τεχνικός από κάτω. Ο Άρης νόμιζε ότι με σκότωσε και άρχισε να με ψάχνει. Τότε σκέφτηκα να συνεχίσω το έργο για να καταλάβει ότι είμαι καλά. Πήγε όλη η παράσταση γελώντας».
«Μου αρέσει όλο το απρόοπτο όταν συμβαίνει στη σκηνή», σημείωσε από την μεριά του ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος ενώ ο Γιώργος Ζυγούρος τόνισε:
«Σε παράσταση που έπαιζα, ένα παιδί αποφάσισε να φορέσει άλλα ρούχα και να τραβήξει λίγο τον ρόλο του. Είχαμε παγώσει όλοι από πίσω».
Στη συνέχεια η Δάφνη Δαυίδ, αποκάλυψε: «Στο Ηρώδειο, σε παράσταση της ‘Ηλέκτρας’, βγήκε ο παιδαγωγός με μια ποδιά και είχε μείνει η κρεμάστρα πάνω της. Έσπευσε ο Κώστας Ανταλόπουλος, πήρε την κρεμάστρα και την πέταξε σαν φρίσμπι».
Τέλος, ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης και η Σμαράγδα Καρύδη θυμήθηκαν τις ημέρες που η Δανάη Μπάρκα προσπαθούσε να «κλέψει» τον ρόλο της μαμάς της.
«Στην παράσταση ‘Ντόλλυ, η προξενήτρα’ η Βίκυ Σταυροπούλου είχε σπάσει το πόδι της και ήρθε η Δανάη. Δεν ήθελε να γίνει καλά η μαμά της γιατί ήθελε να κάνει πρόβα και να βγει αυτή. Η Βίκυ έλεγε τα λόγια από το κάθισμα και η Δανάη έκανε όλες τις κινήσεις», είπαν χαρακτηριστικά.