«Η μία και μοναδική εικόνα που δε θα ξεχάσω είναι το μωρό πάνω στη νεκρή μητέρα του. Είναι βέβαιο ότι σε αυτό το δωμάτιο, έχω αφήσει ένα κομμάτι του εαυτού μου».
Ο Χρήστος Βαρδίκος λυγίζει. Ο 40χρονος αρχιφύλακας που κλήθηκε πρώτος στο σπίτι της φρίκης στα Γλυκά Νερά. Ο άνθρωπος που βγήκε από τη μεζονέτα κρατώντας το μωρό της Καρολάιν, σήμερα περιέγραψε στο δικαστήριο με κάθε λεπτομέρεια εκείνο το πρωινό.
«Είδαμε ένα μεγάλο σκυλί νεκρό να κρέμεται την κουπαστή. Καταλάβαμε ότι κάτι κακό έχει συμβεί. Οι άλλοι χώροι ήταν επίσης ακατάστατοι. Μπήκαμε μέσα στο δωμάτιο και είδαμε το κρεβάτι ευθεία μπροστά. Το θύμα ξαπλωμένο μπρούμυτα. Φαινόταν ότι ήταν νεκρή.
Το μωρό ήταν πάνω στο σώμα της μαμάς του. Η γυναίκα ήταν πισθάγκωνα δεμένη. Ο κατηγορούμενος ήταν αριστερά από το κρεβάτι, στο πάτωμα. Ήταν δεμένος. Τα πόδια του δεμένα μεταξύ τους. Τα χέρια μεταξύ τους και όλα μαζί σε εμβρυακή στάση. Είχε ταινία στο στόμα και τα μάτια».
Παρόλα αυτά, υπήρχαν κάποιες λεπτομέρειες στη συμπεριφορά και τα λεγόμενα του 33χρονου πιλότου, που δεν είχαν πείσει τον αστυνομικό. Η αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά του, εκείνες τις πρώτες στιγμές έμοιαζε σαν… υπεράνθρωπη, ανεξήγητη ψυχραιμία ή παντελής έλλειψη συναισθήματος.
«Ήταν σαν να έπαιζε θέατρο. Έμοιαζε να είναι σε κατάσταση σοκ. Μας έκανε εντύπωση που είπε ότι πήρε τηλέφωνο με τη μύτη αφού ήταν δεμένος με τα χέρια μπροστά. Μόλις τον λύσαμε έκατσε πάνω στο κρεβάτι, κουνούσε τη γυναίκα του και ρωτούσε: ‘Αγάπη μου είσαι καλά;’ Δεν έκλαψε όταν του είπα ότι είναι νεκρή και μου ζήτησε να κρατήσει το μωρό. Του το έδωσα. Οι κινήσεις του μας φαίνονταν άγαρμπες και κουνούσε το μωρό σαν κούκλα και προσπαθούσαμε να τον ηρεμήσουμε και να τον απομακρύνουμε».
Ως… συμβάν ανέφερε τη δολοφονία της Καρολαιν ο 33χρονος πιλότος, στις ερωτήσεις που ο ίδιος υπέβαλε στον μάρτυρα, εμφανώς ενοχλημένος από την κατάθεσή του.
Μπάμπης Αναγνωστόπουλος: Με στεναχωρεί που λέτε ότι μετά το συμβάν δεν πήρα την κόρη μου αγκαλιά, με είδατε να τρέμω. Εσείς κρατήσατε το παιδί για ένα δύο λεπτά.
Αρχιφύλακας: Το περιστατικό είναι γραμμένο σε υψηλή ανάλυση στο κεφάλι μου. (…)Το μωρό δεν το πήρατε καθόλου στην αγκαλιά σας . Δεν είδα κάποια αντίδραση από εσάς, ούτε όταν είδατε κρεμασμένο τον σκύλο. Εγώ δηλώνω την απάθεια και τη ψυχρότητα σε ένα τέτοιο σκηνικό.
Μπάμπης Αναγνωστόπουλος: Αυτός ο άνθρωπος που είδατε ήταν σε κατάσταση σοκ που μόλις διαλύθηκε η ζωή μπροστά του…
Ο Χρήστος Βαρδίκος είχε μιλήσει αποκλειστικά στο LIVE NEWS για τα όσα είχε δει και βιώσει εκείνο το πρωινό στα Γλυκά Νερά, με την σκέψη του πάντα, στη μικρή Λυδία. Το μωρό που βρήκε πάνω στη νεκρή μητέρα του και κράτησε στην αγκαλιά του. Αυτή η εικόνα, που έχει μείνει ανεξίτηλη στη μνήμη όλων.
«Είχε μια γαληνή που δεν έχω ξαναδεί…»
«Ποτέ δεν είχα σκοπό να βλάψω τη σύζυγό μου. Την αγαπούσα και την αγαπώ. Αυτό δεν άλλαξε και δεν θα αλλάξει ποτέ. Δεν υπήρχε προμελέτη».
Με αυτά τα λόγια ο 33χρονος πιλότος, ισχυρίστηκε ότι η δολοφονία της Καρολάιν έγινε εν βρασμώ. Ο δεύτερος όμως, αστυνομικός που κατέθεσε σήμερα, έδωσε μια εντελώς διαφορετική εικόνα.
«Ήμασταν μαζί 3-4 ώρες και δε μου είπε μια φορά ‘τι έπαθα! Έχασα τη γυναίκα μου’. Πρώτη φορά στα 20 χρόνια είδα θύμα να έχει τέτοια ψυχραιμία. Ο τρόπος που αντιδρούσε, από τη στιγμή που λύθηκε και μετά… Ήταν τρομερά ψύχραιμος, ήταν σαν να μην είχε πεθάνει η γυναίκα του. Είχε μια γαλήνη που δεν έχω ξαναδεί. Ήμασταν τόσοι άνθρωποι κάτω και δεν μπορούσαμε να συνέλθουμε, δε μιλούσαμε και εκείνος ήταν ψύχραιμος».
Η ιατροδικαστής Χαρά Σπηλιοπούλου κατέθεσε, στη συνέχεια, τα συγκλονιστικά στοιχεία από το πόρισμά της.
«Θεωρώ ότι δεν προηγήθηκε πάλη προ του θανάτου. Μπορεί αρχικά να μπήκε το χέρι, να έκλεισε το στόμα αλλά είναι πιθανό στη συνέχεια να χρησιμοποιήθηκε το μαξιλάρι για να μην ακουστεί κάτι. Έχω την εκτίμηση, ότι ο θάνατος μπορεί να έχει συμβεί μέσα σε πέντε λεπτά. Με ρώτησαν γιατί το ρολόι δείχνει βήματα το πρωί και εξήγησα ότι έπιασα εγώ το ρολόι μόλις το είδα γιατί θεώρησα ότι ήταν το σημαντικότερο στοιχείο. Επίσης, ζώο θανατωμένο με αυτό τον τρόπο δεν έχω ξαναδεί. Βασανίστηκε όσο και η κοπέλα».
Ιδιαίτερα φορτισμένη ήταν στην κατάθεση της η γειτόνισσα του ζευγαριού, την οποία είχε καλέσει ο καθ’ ομολογίαν δολοφόνος, όντας δεμένος και φιμωμένος με τη μονωτική ταινία, σε μια προσπάθεια να πείσει για την σκηνοθετημένη ληστεία μετά φόνου.