Ανατροπή στην υπόθεση του 14χρονου με τις έρευνες των αρχών να στρέφονται πλέον στο ενδεχόμενο ο θάνατος του 14χρονου να προήλθε από κάποιο ατύχημα κατά τη διάρκεια ενός διαδικτυακού παιχνιδιού.
Αν και το αγόρι σύμφωνα με τις μαρτυρίες δεχόταν bullying από συμμαθητές του και τα φαινόμενα βίας και ξυλοδαρμών στο σχολείο των Σεπολίων είναι συχνό φαινόμενο, ο 14χρονος φαίνεται ότι είχε καταφέρει να το διαχειρίζεται, με τους συγγενείς του να καταθέτουν στην αστυνομία ότι ήταν ένα χαρούμενο παιδί και δεν φαινόταν να αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα που θα τον οδηγούσε στο έσχατο σημείο.
«Εμείς δεν ξέρουμε τίποτα. Εάν ξέραμε δεν θα το προστατεύαμε το παιδί», δήλωσε η θεία του 14χρονου.
Το γεγονός ότι ο 14χρονος βρέθηκε κρεμασμένος από την κουκέτα του κρεβατιού του, σε ύψος 1,60, δηλαδή 20 πόντους μικρότερο από το δικό του, καθώς και ότι δεν βρέθηκε κάποιο ιδιόχειρο σημείωμα που να εξηγεί τους λόγους της πράξης τους, στρέφει τις έρευνες της αστυνομίας προς κάποιο διαδικτυακό challenge που πήγε στραβά…
Δίπλα από τον 14χρονο, βρέθηκε το κινητό του τηλέφωνο, το οποίο ωστόσο βρισκόταν στη φόρτιση…
Ο χαμός του 14χρονου που βρέθηκε νεκρός στο δωμάτιο του από την μητέρα του, έχει συγκλονίσει τους οικείους τους, καθώς όλοι τον περιγράφουν σαν ένα δυνατό παιδί, αθλητής της πάλης που κατέχει και πολλές διακρίσεις.
Τα φονικά παιχνίδια πρόκληση του διαδικτύου σε διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, είναι αρκετά διαδομένα στους έφηβους και ευθύνονται για αρκετούς θανάτους μαθητών παγκοσμίως, ενώ πλέον αυτή η επικίνδυνη τάση έχει εμφανιστεί και στη χώρα μας.
«Υπάρχουν περιστατικά και είναι και αρκετά μπορώ να πω, περιστατικά καθημερινά challenges γίνονται μέσα από τα παιδιά. Καμία εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης, δεν σου λέει, κάνε challenge ασφυξίας ή κάνε challenge τροχαίου ατυχήματος», δήλωσε ο Μανώλης Σφακιανάκης, πρόεδρος Διεθνούς Ινστιτούτου Κυβερνοασφάλειας.
Απαντήσεις για τα ακριβή αίτια θανάτου του 14χρονου αναμένεται να δώσει το laptop του μαθητή, που η μητέρα του έχει ήδη παραδώσει στους αστυνομικούς.
Στο στόχαστρο των ερευνών τα επικίνδυνα challenges στο διαδίκτυο
Το παιχνίδι που έχει απασχολήσει το τελευταίο διάστημα τις Αρχές είναι το Blackout Challenge. Όπως εξήγησε στο LIVE NEWS η Κέλλυ Ιωάννου, διευθύντρια Διεθνούς Ινστιτούτου Κυβερνοασφάλειας, το εν λόγω challenge είναι μία τάση που προήλθε από το TikTok, με τους χρήστες να προσπαθούν να προκαλέσουν εγκεφαλική υποξία.
Συνήθως όσοι επιδίδονται σε αυτό το challenge βιντεοσκοπούν το aftermath, όταν δηλαδή έχουν ανακτήσει τις αισθήσεις τους.