Η Χρύσα Ρώπα μίλησε στο «Χαμογέλα και Πάλι!» για την ζωή της, την υποκριτκή και την επαγγελματική πορεία της.
Η ηθοποιός μίλησε για την ζωή της και την κοσμοθεωρίας της.
«Μας βοηθάτε πολύ εμάς τους ανθρώπους του θεάματος. Δεν με ενδιαφέρει τι κάνουν οι άλλοι, δεν μπορείς να επιβάλεις στον άλλον να τον ενδιαφέρει το ίδιο πράγμα. Είναι φυσιολογικό να βοηθάς τους άλλους. Δεν με ενδιαφέρει να διορθώσω τους άλλους», ανέφερε αρχικά.
«Δεν έχω δηλώσει ποτέ ότι είμαι τσαμπουκάς. Είμαι «τσαμπουκάς» για κάποιον που θεωρεί ότι για παράδειγμα, «τώρα δεν πρέπει να μιλήσεις γιατί σου δίνω δουλειά», ή «μου χρωστάς». Διεκδικώ τα αυτονόητα, δεν μου αρέσει αυτή η λέξη, δεν κυκλοφορεί στο σπίτι μου», πρόσθεσε η Χρύσα Ρώπα.
Για το METOO και τις κακοποιητικές συμπεριφορές, η αγαπημένη ηθοποιός τόνισε πως,«σύμφωνα με τον χαρακτήρα μου δεν θα μπορούσα να κάνω την πάπια. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ακούσει κάτι, Μπορεί να είχε πάρει κάτι το αυτί μυ αλλά λες “παιδιά, είναι υπερβολικό”. Μετά από χρόνια όμως που το ακούς αυτό θυμάσαι ότι το είχες ακούσει αυτό και δεν το είχες πιστέψει. Όσο για το συγγνώμη στα κορίτσια, το εννοώ από τα βάθη της ψυχής μου διότι, εάν ήξερα αυτά τα γεγονότα με τον Πέτρο Φιλιππίδη, δεν θα δούλευα με αυτόν τον άνθρωπο. Είναι το δεδομενο».
Μεταξύ άλλων, η Χρύσα Ρώπα τοποθετήθηκε για την παράσταση «Ο ΚΑΤάΔΕΣΜΟΣ» που πρωταγωνιστεί.
«Πρόκειται για ένα πεζογράφημα του Θωμά Κοροβίνη. Είναι ένα αριστούργημα κατά τη γνώμη μου. Ο κατάδεσμος είναι ένα είδος κατάρας. Είναι ένα ύφασμα που ανάλογα που ανάλογα του τι θέλουμε να κάνουμε, χτυπάμε βελονιές. Η Ζηνοβία, η οποί είναι Θεσσαλονικιά, μετά από πολλές 10ετίες κακοποιημένου γάμου, βγάζει από μέσα της ένα σπαρακτικό, μία αυτοκάθαρση. Το πεζογράφημα είναι του Θωμά Κοροβίνη. Ο Αλέξανδρος Ρήγας το έκανε θεατρικό έργο. Τους λατρεύω αυτούς του δύο, χωρίς να υποτιμώ άλλους που έχω παίξει μαζί τους», είπε, και συνέχισε περιγράφοντας το έργο.
«Η Ζηνοβία είχε έναν καυγά με τον άντρα της και τον έστειλε στο νοσοκομείο. Και χτυπά την πόρτα ένας αστυνομικός να τη συλλάβει, ρόλο που υποδύεται ο Θανάσης Πατριαρχέας. Η γυναίκα περιγράφει στον αστυνομικό πώς έφτασε στο σημείο να του ρίξει ζεματιστό λάδι. Ήταν περίπτωση αναίμακτου εγκλήματος».