Ένας λογοτέχνης είναι ο άνθρωπος που φέρεται να «τράβηξε» τα δυο αδέλφια από τα Πετράλωνα μέσα από τον βούρκο που τα είχαν κυλήσει οι ίδιοι τους οι γονείς.
Ο λογοτέχνης, που πήρε τη γενναία πρωτοβουλία να ξεσκεπάσει την πλέον ανατριχιαστική υπόθεση παιδοβιασμού που έχει αποκαλυφθεί ποτέ στα ελληνικά χρονικά, ο οποίος για αρκετό καιρό παρατηρούσε την περίεργη συμπεριφορά του παιδιού αλλά και της μητέρα του.
«Κατά τα τέλη του καλοκαιριού του ’15, ερχόμαστε σε μια πιο κοντινή σχέση με τη μητέρα, όταν λέω σχέση εννοώ επαφή, πέραν του πελατειακού που είχε με την ιδιοκτήτρια του καφέ, σε μία περίεργη συμπεριφορά, εξέθετε το τι συνέβαινε στο σπίτι της, μιλούσε όλο και περισσότερο για τον σύζυγό της, για τον γιο της έβγαζε ακραία αρνητικά ζητήματα και βέβαια, πολύ πριν από αυτό, περίπου ένα έτος, περιφερόταν στη γειτονιά και διέδιδε ότι το παιδί έπινε φάρμακα, κατανάλωνε διάφορες ουσίες όταν το άφηνε μόνο, και να λέει ότι ‘αν τον δείτε ποτέ μόνο, μην του δώσετε κανένα φάρμακο’ διότι του κάνω πλύση στομάχου, τον τρέχω στα νοσοκομεία και δεν μπορώ να τον ξαναπάω πια στα νοσοκομεία γιατί του έχω κάνει ήδη δύο πλύσεις και μετά θα μου πάρουν την επιμέλεια», λέει ο ίδιος.
Ο άνδρας αυτός έπρεπε να βρει έναν τρόπο να κερδίσει την εμπιστοσύνη της μητέρας ώστε να καταλάβει τι ακριβώς συμβαίνει με το 7χρονο αγοράκι. Έτσι, πρότεινε να του κάνει μαθήματα και κάπως έτσι ξετυλίχθηκε το κουβάρι της φρίκης.
«Όταν μπήκα Γενάρη του ’16 στο σπίτι αυτό γιατί ξεκίνησα τα μαθήματα, ας πούμε, το πρώτο το οποίο κλήθηκα να κάνω, από την συνείδησή μου, όχι από τη μητέρα, ήταν να αρχίσω να τακτοποιώ το δωμάτιο και κατόπιν το σπίτι αυτό.
»Το δωμάτιο του αγοριού ήταν κάτι χειρότερο από έναν στάβλο. Ένας σκουπιδότοπος, με κατσαρίδες, με τα ρούχα του βρώμικα και ατημέλητα, με τα δόντια του κατακίτρινα, με τα χείλια του σκασμένα γεμάτα πύον, με τις κινήσεις αυτές που σας είπα.
»Παράλληλα με αυτά τα οποία βλέπαμε στο παιδί, εντάξει, στα παιδιά, έχουμε και μία μητέρα να ανοίγεται σε εμάς όλο και περισσότερο και λέει με απόλυτη φυσικότητα εκτρώματα τα οποία συνέβαιναν μέσα στο σπίτι της».
Φρίκη στα χέρια του πατέρα
Όσο περνούσαν η μέρες, η μητέρα θεωρούσε ότι μπορούσε να πει ακόμα περισσότερα στον λογοτέχνη. Άρχισε να ανοίγεται και τα όσα περιέγραφε είναι σοκαριστικά.
«Η ίδια μας μιλούσε για την έκφυλη συμπεριφορά της οικογένειας του άντρα της, η ίδια μας έλεγε ότι ο άνθρωπος αυτός γυρνούσε διαρκώς γυμνός μέσα στο σπίτι, για καιρό τα φιλούσε στο στόμα τα παιδιά κι αυτός και ο αδελφός του, ότι έκαναν γυμνοί μπάνιο μαζί.
»Το καλοκαίρι, τον Ιούλιο του ’17, άρχισε να συγκεκριμενοποιεί το τι συνέβαινε και από πού είχε μάθει όλα αυτά τα πράγματα κι αυτός και οι αδελφές του. Ξεκινάει ο … και μιλάει πολύ συγκεκριμένα για το τι αρχικά του έκανε ο πατέρας του και ο αδελφός του πατέρα του στην … Θεσσαλονίκης. Ο οποίος παρεμπιπτόντως, είναι πατέρας 2,3 κοριτσιών».
Ο λογοτέχνης ακούγοντας το παιδί να περιγράφει τον ασύλληπτο εφιάλτη που ζούσε στα χέρια του ίδιου του του πατέρα, ήταν αδύνατο να μείνει με τα χέρια σταυρωμένα. Η αντίδραση της μητέρας του παιδιού όμως, ήταν αυτή που τον σόκαρε ακόμη περισσότερο.
«Ειδοποιήσαμε κατευθείαν τη μητέρα ότι ‘αυτά τα οποία υποψιαζόμασταν με βάση όσα μας έλεγες είναι αλήθεια’, η μητέρα άκουσε ατάραχη, μάλιστα, μία από τις περιβόητες ατάκες της ήταν ‘μήπως αυτά τα προκαλεί ο γιος μου επειδή είναι όμορφος;’.
»Αμέσως βλέπει, η κυρία … (παιδοψυχολόγος) το παιδί, την οποία είχε καλέσει στο γραφείο η δικηγόρος η συγκεκριμένη, είπε ότι ‘το παιδί, προφανώς και λέει αλήθεια και είναι σε εσάς, αν θα ξεκινήσετε τον ‘πόλεμο’ ή θα τον σταματήσετε’. Η μητέρα με ρώτησε, επειδή εγώ πάντα ήμουν παρών ‘τι κάνουμε;’ της είπα ότι ‘προφανώς εάν δεν θα το κάνεις εσύ, θα το καταγγείλω εγώ’».
Ακολούθησε η καταγγελία της μητέρας στις Αρχές και η έκδοση ασφαλιστικών μέτρων σε βάρος του πατέρα να μην πλησιάζει και να μην έρχεται σε καμία επαφή με τον γιο του.
Μέτρα τα οποία, όπως ο λογοτέχνης καταγγέλλει, όχι μόνο δεν εφαρμόστηκαν ποτέ, αλλά ακόμη και σήμερα παραβιάζονται σχεδόν καθημερινά, με τον πατέρα να περνά σχεδόν καθημερινά από μέρη στα οποία βρίσκεται το παιδί και τον βλέπει.