Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος επιλέγει τις καλύτερες ταινίες του 2022.
Το «Tοp Gun: Maverick» ήταν η κορυφαία εμπορική ταινία της χρονιάς, στην Ελλάδα.
Το «Spencer» φιλοτεχνεί ένα ενδιαφέρον πορτρέτο της πριγκίπισσας Νταϊάνα.
Ο Μπαζ Λουρμάν υπογραφεί σκηνοθετικά έναν πάμφωτο «Elvis»
H ταινία «Κορσές» ήταν μια διαφορετική προσέγγιση της ιστορίας της αυτοκράτειρας Σίσσυ.
Το “Drive my car” απέσπασε το βραβείο Όσκαρ καλύτερης διεθνούς ταινίας για το 2022.
Το «Απόφαση φυγής» συνδυάζει την χιτσκοκική εμμονή με την παραβατική επιθυμία.
Το «Χαμογέλα» ήταν μια από τις ταινίες που κατάφεραν να μας τρομάξουν τη χρονιά που πέρασε.
Στο «Χ» ήταν ένα εμπνευσμένο θρίλερ με 70’s ατμόσφαιρα.
«Το γεγονός», ήταν μια από τις πιο σημαντικές κοινωνικές ταινίες της χρονιάς.
Ο Στίβεν Σπίλμπεργκ αυτοβιογραφείται εξομολογητικά στο «The fabelmans».
Το «Πίτσα γλυκόριζα» ήταν το πιο τρυφερό φιλμ της χρονιάς.
Η ινδική αισθηματική περιπέτεια «RRR», που φιλοξενεί το Netflix δεν αποκλείεται να φτάσει ως τα Όσκαρ.
Το φετινό πολεμικό δράμα «Oυδέν νεότερων από το δυτικό μέτωπο» ξεχωρίζει από όλες τις ταινίες του είδους.
Η ταινία «Μαγνητικά πεδία» είναι η καλύτερη από τη φετινή «σοδειά» των ελληνικών παράγωγων που έφτασαν ως τις κινηματογραφικές αίθουσες.
Το «Ο χειρότερος άνθρωπος στον κόσμο» ήταν η πιο ιδιαίτερη δραματική αισθηματική κομεντί.