Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συνάντησε την Κέιτ Μπλάνσετ και τη Νίνα Χος, πρωταγωνίστριες της ταινίας «TAR».
Η Κέιτ Μπλάσετ πρωταγωνιστεί στη ταινία «TAR», η οποία είναι μια πρωτοποριακή μαέστρος που διευθύνει μια μεγάλη γερμανική ορχήστρα. Η Ταρ βρίσκεται στο απόγειο της καριέρας της, αλλά η ζωή της θα αρχίσει να παίρνει μια απρόσμενα δραματική τροπή. Πρόκειται για μια σπουδή πάνω στη μεταβαλλόμενη φύση της εξουσίας, στον αντίκτυπό της στην κοινωνία και στην ανθεκτικότητα της απέναντι στον σύγχρονο κόσμο.
«Μιλάμε για την καλλιτεχνική φιλοδοξία, λες και αυτός που την έχει είναι αδίστακτος, δεν μιλάμε για την ανάπτυξη στην οικονομία με τον ίδιο τρόπο. Οι άνθρωποί συχνά φοβούνται τους καλλιτέχνες. Θεωρώ πως αυτό συμβαίνει επειδή ένα κομμάτι της δουλειάς μας, είναι ανα αψηφούμε τους κανόνες, να τους ”προκαλούμε”, να τους ”σπάμε” και να μένουμε μακριά από πολιτική. Συχνά, η δουλειά μας γίνεται πολιτικοποιημένη και αυτό είναι κάτι έξω από τον τομέα μας, κατά την άποψή μου», είπε αρχικά η ηθοποιός Κέιτ Μπλάνσετ και συνέχισε λέγοντας:
«Θεωρώ ότι αυτή η ταινία είναι μια πρόκληση, επειδή μιλάει για θέματα που είναι βαθιά ανθρώπινα. Τα περιστατικά συστηματικής κακοποίησης από ανθρώπους, οι οποίοι βρίσκονται στην κορυφή της πυραμίδας πρέπει πλέον να ληφθούν σοβαρά υπόψη. Αλλά η ταινία αυτή, εξετάζει κυρίως, και ο ρόλος της Σάρον αποτελεί μεγάλο κομμάτι είναι ποιος ωφελείται από αυτές τις δομές εξουσίας. Στις περίφημες δημοκρατικές διαδικασίες, ποιος κάνει τα στραβά μάτια σε τέτοιες συμπεριφορές και επιτρέπει τα περιστατικά συστηματικής κακοποίησης.
«H ηρωίδα μου φοβάται πως είναι μια συνηθισμένη γυναίκα»
Η Νίνα Χος αναφερόμενη στην ερωτική σκηνή που είχε με την Κέιτ Μπλάνσετ είπε:
«Είχα την αίσθηση ότι υπήρχε μια ευκολία. Κάπως έτσι, βρήκαμε τον τρόπο να γίνει η σκηνή. Όλα ήρθαν αβίαστα και αυτό είναι όμορφο».
Η Κέιτ Μπλάνσετ συνέχισε λέγοντας:
«Οι άνθρωποι λένε για αυτήν πως είναι ναρκισσίστρια και οι άνθρωποι συνδέουμε συνήθως τον ναρκισσισμό με την μεγαλομανία αλλά η αλήθεια είναι πως οι άνθρωποι σιχαίνονται τους εαυτούς τους και έχουν τ0ον φόβο ότι είναι συνηθισμένοι. Και η ηρωίδα μου φοβάται πως είναι μια συνηθισμένη γυναίκα».