Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συνάντησε τον διάσημο ηθοποιό, που πρωταγωνιστεί στο θρίλερ «Inside».
Ο Γουίλιαμ Νταφόε πρωταγωνιστεί στο θρίλερ «Inside» και μίλησε στον Θοδωρή Κουτσογιανόπουλο για την ταινία, λέγοντας πως η ομορφιά αυτής της ταινίας είναι πως έχει ένα αμφιλεγόμενο τέλος.
«Είχε μία καλή ιδέα, με προσέγγισε με ωραίο τρόπο και ο παραγωγός Γιώργος Κάρναβας με προσέγγισε με τον ίδιο ωραίο τρόπο. Ήταν ένα ρίσκο καλής πίστης, αλλά συμπάθησα αυτούς τους τύπους», είπε αρχικά.
«Η ομορφιά αυτής της ταινίας είναι πως έχει ένα αμφιλεγόμενο τέλος και το κοινό μπορεί να συμμετέχει με τη φαντασία του στην ταινία. Αυτό που συμβαίνει είναι πολύ ξεκάθαρο. Η ταινία έχει δράση αλλά αφήνει περιθώριο για σκέψη. Έτσι, το κοινό έχει κάθε ευκαιρία να κάνει τις δικές του ερωτήσεις και το αδιέξοδο του ήρωα μου ξυπνά πολλές αναμνήσεις και η διάδρασή του με τα αντικείμενα, με το σπίτι, με την πολυτέλεια, με τα έργα τέχνης, την έλλειψη φαγητού και όλα αυτά, εγείρουν ερωτήματα», πρόσθεσε.
Ο Γουίλιαμ Νταφόε αναφέρθηκε και στην συνεργασία του με διάφορους Έλληνες σκηνοθέτες και είπε πως ο Θόδωρος Αγγελόπουλος λειτουργούσε σαν τον «μαέστρο του».
«Ήταν ενδιαφέρον άνθρωπος, υπήρχε ένα πρόβλημα με την γλώσσα γιατί προσπαθούσανε να συνεννοηθούνε στα Ιταλικά και τα δικά του Ιταλικά είναι πρακτικά ανύπαρκτα. Έτσι, είχε την τάση να μου δείχνει τι ακριβώς να κάνω. Το λάτρεψα, ήταν ο μαέστρος μου και ήμουν ο πυλός», είπε αρχικά.
«Έχω διαβάσει Καζαντζάκη και έκανα μία ταινία βασισμένη σε ένα μυθιστόρημά του. Αλλά δεν νιώθω πως τον ξέρω γιατί δεν τον συνάντησα ποτέ. Ο Λάνθιμος, ο Βασίλης Κατσούπης και ο Θόδωρος Αγγελόπουλος έχουν πολιτισμική κουλτούρα. Γνωρίζουν πολλά πράγματα και μπορούν να τα συνδέουν. Ίσως να έχει να κάνει με τη διεθνή θέση του ελληνικού πολιτισμού ή με τη θέση της Ελλάδας στην παγκόσμια πολιτική σκηνή. Είναι όλοι καλλιεργημένοι. Καμιά φορά υπάρχουν άνθρωποι στον αμερικανικό κινηματογράφο, που είναι παθιασμένοι με τις ταινίες και δεν ξέρουν τίποτα άλλο. Ένας άνθρωπος σαν τον Γιώργο, έχει εκπληκτική γνώση όλων αυτών των πραγμάτων».