Ο Γιώργος Χρυσοστόμου βρέθηκε καλεσμένος στο «Χαμογέλα και Πάλι» και μίλησε για την ζωή του, τα επαγγελματικά του και για την συμμετοχή του στη σειρά «Το Ναυάγιο» του MEGA.
Ο αγαπημένος ηθοποιός έκατσε στον καναπέ του «Χαμογέλα και Πάλι» και μίλησε για την παράσταση «Η άνοδος του Αρτούρο Ούι» του Μπρεχτ στο θέατρο Ark.
«Είναι δελεαστική αυτή η εναλλαγή ρόλων. Μου αρέσει να βάζω «τρικλοποδιά» στο κοινό. Είναι έτσι στημένο το θέατρο ώστε οι θεατές να βλέπουν τους θεατές, που και βλέπουν και αυτοί και συμβαίνει ένα κοινωνικό πείραμα. Δεν ήξερα αυτό το έργο του Μπρεχτ. Έχει 2-3 υλικά η παράσταση, που πέραν του στησίματος του σκηνικού, τα φώτα, και ο ήχος που ακούγεται τόσο δυνατά και οι φωνές μας είναι κινηματογραφική εμπειρία. Η ιστορία είναι μίας γκανγκστερικής παρέας στο Σικάγο, όπου πουλάνε προστασία καταστρέφοντας τα πάντα, με αρχηγό τον Αρτούρο Ούι. Όλο είναι παραλληλισμός της ανόδου του Χίτλερ. Όταν βγαίνει ο κόσμος έξω ανατριχιάζουν γιατί όλο αυτό είναι πολύ δίπλα μας. Αυτός ανεβαίνει πατώντας στον φόβο των άλλων. Ο σκοπός είναι να φανεί η αγριότητα», είπε αρχικά ο Γιώργος Χρυσοστόμου.
Πώς «βγαίνει» από τον ρόλο;
«Με ρώτησε μια θεατής αν είμαι ίδιος όταν κατεβαίνω από τη σκηνή. Φυσικά και βγαίνω από τον ρόλο μου. Είμαι ευγνώμων πλέον, παλαιότερα δεν ήμουν έτσι με τους θεατές. Παλαιότερα μου έπαιρνε ώρα να ηρεμήσω. Θέλω να δω την διαδικασία που θα ακολουθήσω, κάνω λίγες χαλαρωτικές ασκήσεις, γιατί είμαι «ανοιχτός» ενεργειακά. Είναι άλλη χημεία του χώρου, είναι άλλο μοίρασμα. Κάποιες φορές λειτουργεί και κάποιες όχι», σχολίασε χαρακτηριστικά.
Για την πιο καθοριστική χρονιά του, που άλλαξε την ζωή του, αποκάλυψε: «Πολλές χρονιές, θεωρώ το 1998 που έφυγα από τη Ρόδο και πήγα στη Θεσσαλονίκη για σπουδές, αυτό ήταν μεγάλη τομή. Ήταν η «έξοδός» μου. Δεν πίστευα ότι θα τα καταφέρω. Το κομμάτι της νύχτας μπήκε παράλληλα με το θέατρο. Κάποια στιγμή προ covid άρχισε να μου περνάει αυτό και είπα ότι θα βγάζω λεφτά από τις 8 το πρωί, μου έφυγε η γοητεία. Οι φίλοι μου με χαρακτηρίζουν προστατευτικό. Μπορεί να γίνω πολύ αυστηρός για να προστατεύσω κάποια πράγματα. Στην δουλειά μου αρέσει η ησυχία και η πειθαρχία και μπορώ να γίνω λίγο αυστηρός παραπάνω, όταν μου χαλάνε την τάξη. Δεν το επιβάλλω στους άλλους, κάπως μέσα μου η αταξία είναι εύκολη. Εννοείται πως έχω κάνει ψυχοθεραπεία».
Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στον ρόλο του στη σειρά του MEGA «Το Ναυάγιο».
«Εκεί που συνδεθήκαμε με τον Απόστολο, τον ρόλο που υποδύομαι στο Ναυάγιο, είναι στα λουλούδια και στα αρώματα. Αγαπάμε και οι δύο τα λουλούδια και τα αρώματα. Χάρηκα που με επέλεξαν γι΄αυτόν τον ρόλο, και μου τον εμπιστεύτηκαν. Βρήκα τρυφερό τον τρόπο που υπάρχει ο Απόστολος, είναι πάντα γλυκός, δεν ειρωνεύεται, είναι πολύ ανθρώπινος. Επικοινωνήσαμε κατευθείαν με την Αναστασία Παντούση και έπρεπε να το κάνουμε ταχύρρυθμα. Αμέσως την πήρα τηλέφωνο πριν ξεκινήσουμε και της είπα να βρεθούμε να γνωριστούμε, να σπάσουμε τον πάγο. Κάναμε ένα ραντεβού οι τρεις μας με τον Γιάννη Χαριτίδη για να διαβάσουμε τα κείμενα, και καταλήξαμε να μιλάμε για άσχετα πράγματα. Αυτό είναι πολύ πιο ενωτικό, μετά ανακουφιστήκαμε», αποκάλυψε ο Γιώργος Χρυσοστόμου για τον τρόπο με τον οποίο προσέγγισε τον ρόλο του, αλλά και το τηλεοπτικό του ζευγάρι.
Για την σκηνή του Ναυαγίου και για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε:
«Χαίρομαι που ήμουν εκεί σε κάτι τόσο πρωτότυπο. Δεν μπορώ να πω τι θα συμβεί στον Απόστολο. Χτύπησε, έπαθε πνευμονία μάλλον, δεν ξέρω δεν μπορώ να σου πω. Το χειρότερο που μου συνέβη στα γυρίσματα είναι ότι ήμασταν στους 48 βαθμούς με την χειμερινή κολεξιόν του 1960. Ήρθε ένα ζιβάγκο 3νούμερα μικρότερο να βάλω, δεν μπορούσα, και εκεί δεν ένιωθα καλά. Μου έφεραν παγοκύστες για να συνέλθω. Η βουτιά είναι ”ανακούφιση”», σημείωσε ο αγαπημένος ηθοποιός.
«Όλα τα υποβρύχια ήταν συγκλονιστικά γιατί έπρεπε να κάνουμε πρόβα στην πισίνα. Ήρθε ένας από το εξωτερικό, ο Jason, που ήταν υπεύθυνος για τα γυρίσματα στο νερό. Πήγαμε όλοι οι «τζόβενοι» με τα μαγιό και μας είπε ότι ήθελε να δει εάν ξέρουμε να κολυμπάμε. Κάναμε βουτιές μέχρι που μας είπε: «ωραία τώρα το ίδιο με τα ρούχα». Θυμάμαι τον Μιχαήλ Ταμπακάκη να λέει ότι όλο αυτό είναι ακραίο γιατί σε τραβούσε κάτω», συμπλήρωσε κλείνοντας.