Μία αποκλειστική συνέντευξη έδωσε στο «Πάμε Δανάη» ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης.
Ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Ο Αμπιγιέρ» στον θέατρο «Τζένη Καρέζη», ένα θέατρο που όπως είπε ο ηθοποιός είναι από τα ωραιότερα της Αθήνας.
«Δεν έχω πάρει μαζί μου κάποιο ρόλο. Όταν τελειώνει μία παράσταση τον αφήνεις, αν και μπορεί να τον κουβαλάς μέσα σου. Όταν είσαι πολύ άρρωστος είναι δύσκολο να παίξεις στο θέατρο», είπε.
Ένα από τα πιο ενοχλητικά πράγματα που μπορούν να συμβούν όσο παίζει στην σκηνή είπε πως είναι ο ήχος των κινητών τηλεφώνων.
«Είναι μαρτύριο και μάστιγα πλέον όταν χτυπάνε τα κινητά, έχω διακόψει παράσταση γι’ αυτό».
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην αρχαία τραγωδία «Αντιγόνη», στην οποία πρωταγωνιστούσε μαζί με την Έλλη Τρίγγου και τον Βασίλη Μπισμπίκη, όταν σε μία παράσταση ακουγόταν παράλληλα και η συναυλία του Στέλιου Ρόκκου.
«Δεν είχαμε διακόψει τότε, αυτό ήταν ευθύνη τον διοργανωτών. Έβαλαν τα ηχεία απέναντι σε μεγάλη απόσταση. Ήταν απαράδεκτο να παίζεις τραγωδία και να μην ακούγεται η μουσική της παράστασης, αλλά η συναυλία. Καταστράφηκε η δουλειά», είπε.
«Η αυτολογοκρισία είναι μέρος της δουλείας μου εδώ και πολλά χρονιά, δεν έχω θέμα με το political correct», είπε και αναφερόμενος στην απόφαση της Άλκηστις Πρωτοψάλτη να αφαιρέσει τη λέξη «χοντρή» από το τραγούδι «Άδωνις» σχολίασε:
«Τότε θα πρέπει να λογοκρίνουμε όλη την ποίηση από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα. Ο Σαίξπηρ θα μπορούσε να θεωρηθεί μισογύνης, ο Ευρυπίδης ακόμα περισσότερο ή ο Σαίξπηρ θα ήταν ρατσιστής».
«Η αποδοχή του ονόματος στους «Άγαμους» ήταν γενικά καλή. Τσακωνόμαστε στο χώρο, ειδικά όταν υπάρχουν περίεργα «εγώ» και δεν μπορούμε να αποδεχτούμε τα αυτονόητα. Η απώλεια του Λαυρέντη Μαχαιρίτσα ήταν μέσα μου πολύ ιδιαίτερη, είχαμε μία ιδιαίτερη σχέση και μου έλειψε πολύ», είπε.
Τέλος, αποκάλυψε ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή του στο θέατρο:
«Έτυχε δυο φορές να πάω στο νοσοκομείο γιατί ήμουν πολύ άρρωστος και δεν μπορούσα να παίξω, έπρεπε να ματαιώσω την παράσταση», είπε.