Η συμμετοχή της Λετονίας στη Eurovision έχει τελειώσει και η Μαρίνα Σάττι με την ομάδα της ετοιμάζεται να ανέβει στη σκηνή.
Όσο οι τηλεθεατές παρακολουθούν από τον καναπέ τους το εισαγωγικό βίντεο. Τα backstage της Eurovision έχει πάρει «φωτιά» με κάθε δευτερόλεπτο που κυλά να μετρά.
Μέσα σε 50 δευτερόλεπτα τα props του προηγούμενου act πρέπει να κατέβουν, να στηθούν τα σκηνικά του επόμενου, η σκηνή να σκουπιστεί, ο φωτισμός και οι κάμερες να ρυθμιστούν και φυσικά ο καλλιτέχνης να ετοιμαστεί. 50 δευτερόλεπτα παράνοιας. Και μετά όταν βγαίνουν στον αέρα, ξαφνικά «τι υπέροχα που είναι όλα».
Όλες οι αλλαγές ανάμεσα στις συμμετοχές 25 χωρών πρέπει να γίνουν μέσα σε 50 δευτερόλεπτα. Όσο δηλαδή διαρκεί το εισαγωγικό βίντεο κάθε χώρας. Είναι εφικτό αυτό; Είναι και ο λόγος άλλωστε που θεωρείται ένα από τα κορυφαία τηλεοπτικά γεγονότα στον κόσμο με εκατομμύρια τηλεθεατές.
Είναι το αποτέλεσμα προετοιμασίας πολλών μηνών με τους συντελεστές να τρέχουν πανικόβλητοι στη σκηνή με κάθε τους όμως κίνηση να είναι προμελετημένη.
Είναι η εικόνα που αντίκρισαν εκατομμύρια θεατές από τις τηλεοράσεις τους η μεγάλη εικόνα όμως ήταν αυτή με έναν εικονολήπτη καρφωμένο πάνω στη Σάττι να καταγράφει κάθε της κίνηση.
Η τελευταία λέξη της τεχνολογίας ονομάζεται LIVE EDIT και δίνει την ψευδαίσθηση της αψεγάδιαστης μονταρισμένης εικόνας σε live μετάδοση.
Το υλικό που έρχεται από τις κάμερες μοιάζει με κινηματογραφικό με τους κάμεραμαν να έχουν τη δυνατότητα μάλιστα να κάνουν επιτόπου μικροδιορθώσεις μέσα από τάμπλετ.
Είναι το περιβόητο μονοπλάνο για το οποίο έγινε μεγάλος ντόρος για την ελληνική συμμετοχή. Αλλά αποθεώθηκε στην περίπτωση του Γάλλου Slimane του οποίου η σκηνική παρουσία καθήλωσε.
Το αποτέλεσμα που έφτασε στις οθόνες εντυπωσιακό με το Live News να παρουσιάζει σήμερα την πραγματική εικόνα για το πώς γυρίστηκε αυτό το υπερθέαμα.
Ο απίστευτος κάμεραμαν του Γάλλου ερμηνευτή αποθεώθηκε στα σόσιαλ μίντια καθώς σχεδόν αποτέλεσε μέρος της χορογραφίας, ένας «άφαντος» χορευτής.
Αναμφισβήτητα το πιο δυνατό σημεία της εμφάνισης ήταν η στιγμή που ο Slimane απομακρύνεται από το μικρόφωνο για να τραγουδήσει με τη θεσπέσια φωνή του. Tα βήματα του Slimane με τον απόλυτο συγχρονισμό του εικονολήπτη για να φτάσει την κατάλληλη στιγμή στο κοντινό του καλλιτέχνη.
Οι κασκαντέρ που ποτέ δεν είδαμε
Το Νέμο τράβηξε όλα τα βλέμματα πάνω του τόσο για τη φωνή και το τραγούδι όσο και για την σκηνική του παρουσία με τα ακροβατικά που έκανε πάνω στον πτυσσόμενο δίσκο.
Αυτό όμως που δεν έδειξαν οι κάμερες ήταν οι μαυρομαντυμένοι κασκαντέρ που βρίσκονταν την κατάλληλη στιγμή για να αλλάζουν θέση στον δίσκο ανάλογα με την χορογραφία.
Μπορεί η Φινλανδία να μην πήγε καλά στη βαθμολογία αλλά όλοι είχαν να πουν για το πώς κατόρθωσαν σε ζωντανή μετάδοση να τραβούν από τέτοια λήψη τον καλλιτέχνη ώστε να μην αποκαλυφθούν τα επίμαχα σημεία.
Η εικόνα με το ουρανοκατέβατο τζιν σορτσάκι να προσγειώνεται στην αρένα του Μάλμε εντυπωσίασε.
Και μπορεί τα πάντα να ήταν μελετημένα μέχρι το τελευταίο καρέ, από το τεράστιο front office της Eurovision με τις δεκάδες οθόνες, ωστόσο εκείνο που δεν μπορούσαν να ελέγξουν ήταν οι αντιδράσεις του κοινού στο τραγούδι του Ισραήλ πάρα τις νουθεσίες του floor manager, όπως φαίνεται σε βίντεο που ανέβηκε στα σόσιαλ μίντια.
Μέσω τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) το τηλεοπτικό κοινό της Eurovision είχε την ευκαιρία να ξαναδεί τους ΑΒΒΑ με το αποτέλεσμα να είναι τόσο αληθοφανές που χρειάζονταν ορισμένα δευτερόλεπτα για να καταλάβει ο τηλεθεατής πως επρόκειτο για τεχνητή νοημοσύνη.
Οι διοργανωτές δημοσίευσαν και σχετικό βίντεο από τις πολύμηνες εργασίες που έκαναν για να φτάσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα.