Επεισόδιο 226

Η Μαρία Μπεκατώρου συναντά παίκτες και Chasers στην πιο δύσκολη «αναμέτρηση», και προσπαθεί να κρατήσει τις… αποστάσεις μεταξύ τους.

Τέσσερις παίκτες επιστρατεύουν τις γνώσεις τους για να αναμετρηθούν, κάθε φορά, με έναν από τους Chasers, και να διεκδικήσουν μέχρι και 10.000 ευρώ.

Οι Chasers, μόνιμοι συνεργάτες του παιχνιδιού, είναι οι «φωτεινοί παντογνώστες». Mοιάζουν αήττητοι. Είναι όμως; Κάθε ένας από αυτούς έχει μία ξεχωριστή προσωπικότητα και ένα ψευδώνυμο που τον αντιπροσωπεύει: «Το Βουνό», «Το Γεράκι», «Ο Αδέκαστος Επιθεωρητής», «Η γυναίκα με τα μαύρα» και το «Σούπερ Αγόρι». Θα καταφέρουν άραγε οι παίκτες να τους ξεφύγουν και να κερδίσουν το έπαθλο;

Οι μεγαλύτερες μονομαχίες γνώσεων ξεκινούν στο MEGA, στο πιο συναρπαστικό τηλεπαιχνίδι της χρονιάς.

Σκηνοθέτης: Πάνος Γεωργίου
Project Manager: Βασίλης Μεγκλίδης
Αρχισυνταξία: Δήμητρα Πασσά
Οργάνωση Παραγωγής: Σταμάτης Τσάκωνας
Content Director: Γιάννης Μπίτσικας
Head Of Production: Αντώνης Μάτσος

Πώς παίζεται το παιχνίδι:

Το παιχνίδι ξεκινά κάθε φορά με τέσσερις παίκτες και έναν Chaser.

Στον πρώτο γύρο, κάθε παίκτης ξεχωριστά καλείται να απαντήσει μέσα σε 1 λεπτό σε όσες περισσότερες ερωτήσεις μπορεί, συγκεντρώνοντας ένα συγκεκριμένο ποσό για κάθε σωστή απάντηση.

Στον δεύτερο γύρο εμφανίζεται o Chaser και αρχίζει, με τις αστείρευτες γνώσεις του, την «καταδίωξη» των παικτών πάνω σε ένα φωτεινό ταμπλό, μέσα από μία «δοκιμασία» με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Με κάθε σωστή απάντηση ο παίκτης «απομακρύνεται» από τον Chaser, ενώ οι λανθασμένες απαντήσεις μειώνουν την «απόσταση» μεταξύ τους. Αν ο Chaser τον «πιάσει», τον αποκλείει από το παιχνίδι.

Στον τρίτο γύρο, οι παίκτες που κατάφεραν να νικήσουν τον Chaser καλούνται να τον αντιμετωπίσουν ξανά, αυτή τη φορά ως ομάδα, σε ένα γρήγορο παιχνίδι ερωτήσεων διάρκειας 2 λεπτών. Στόχος τους είναι να «συλλέξουν» όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό σωστών απαντήσεων και να διατηρήσουν το συνολικό ποσό που έχουν συγκεντρώσει μέχρι στιγμής.

Όταν ολοκληρωθεί η προσπάθεια των παικτών έρχεται η σειρά του Chaser. Ο χρόνος ξεκινά και μέσα σε 2 λεπτά πρέπει να ξεπεράσει τον αριθμό των σωστών απαντήσεων που έδωσαν εκείνοι. Όμως, οι παίκτες έχουν ένα ακόμα πλεονέκτημα: αν ο Chaser δώσει λάθος απάντηση o χρόνος σταματά και εκείνοι έχουν την ευκαιρία να δώσουν τη σωστή απάντηση, κάνοντας την καταδίωξη πιο δύσκολη και αγωνιώδη.

Ποιος θα καταφέρει να ξεφύγει από τους Chasers και να κερδίσει το έπαθλo;

Σημείωση: Τα online επεισόδια θα είναι διαθέσιμα για 1 μήνα μετά την τηλεοπτική τους προβολή, για λόγους πνευματικών δικαιωμάτων